18 sty 2011

Zimowisko.

Dzień 1 (17.01.11)
Na 9.00 do szkoły, przydzielenie grup..
My jesteśmy z drugą klasą, a w 2 klasie jest On..
On- Mój były, teraz przyjaciel, ale dziwnie się przy nim czuje..
Ogólnie było fajnie, mam 1 miejsce w konkursie tańczenia na macie..
Totalne zdziwko miałam :D
Ogólnie, luźny dzionek w szkole..

Dzień 2 (18.01.11)
O 7.30 zbiórka pod szkołą.Koło 8.15 wyjazd bo policja jeszcze musiała sprawdzić stan używalności autokarów.Zajełam sobie jakieś miejsce z tyłu.Siedziałam z Olką <3..Słuchałyśmy muzyki i raz za czas z kimś się wydurniałyśmy.Tak.Dojechaliśmy.Wreszcie Aquapark w Krakowie !..
Najpierw poszłyśmy troche popływać, potem na "Rwącą Rzeke" kilka razy, potem na "Tornado"..Potem przyszedł czas na rury zewnętrzne.Najpierw czarna w której były jakieś światełka i inne duperele, potem pszłyśmy na żółtą..Myślałam że mi serce z piersi wyskoczy :D:D Próbowałam hamowac rękami i nogami bo nieźle się rozpędziłam :D:D Potem był zakręt i zrobiłam "Śrube" tzn.Obkręciłam się po suficie zjeżdżalni :D..Potem sobie chodziłyśmy po różnych atrakcjach.Ola i Magda poszły do Rwącej Rzeki, a ja pożyczyłam od Olki maske do nurkowania i sobie pływałam z Dominikiem ;p Wogule pokazywaliśmy sobie jakieś głupkowate miny pod wodą i ogólnie fajnie było.Nim się obejrzałyśmy to w megafonie brzmiało " Zespół Szkół nr.3 z Jaworzna proszony do wyjścia, Zespół Szkół nr. 3 z Jaworzna proszony do wyjścia".. Potem do Mc'donalda ^ ^ Najadłam się Meeega..Teraz ide spać..Jutro do kina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.