10 lut 2012

Okrucieństwo wobec zwierząt..

Dziś po raz kolejny trafiłam w internecie na filmy o okrucieństwie ludzi wobec zwierząt. Za każdym razem jak oglądam takie filmy, to płaczę. Może przesadzam, bo jem mięso, a przy oglądaniu takich filmów płaczę, no ale jeśli już ludzie muszą zabijać zwierzęta na pokarm, to niech robią to w sposób humanitarny.. To jak ludzie traktują zwierzęta, jak zabijają je żywcem, obdzierają ze skóry jest po prostu nie ludzkie.. Jak można zrobić taką krzywde zwierzęciu. Ja tego nie rozumiem, i nigdy nie zrozumiem.. Od zawsze kocham zwierzęta, a nawet jeśli bym ich nie kochała to uważam, że są równe z nami, nie są wcale jakimiś zabawkami.. Tak samo mają dusze, uczucia, po prostu nie porozumiewają się z nami, nie mówią po ludzku, ale potrafią obdarzyć miłością na całe życie..One zaufały ludziom, dały się udomowić, i potrafią pokochać bezgranicznie, bo opiekujemy się nimi, dajemy im miłość, schronienie pokarm. Dlaczego więc w taki sposób je traktujemy ? Powinniśmy mieć do nich szacunek, a nie zabijać je w nieludzki sposób, widząc jak cierpią na naszych oczach.. Ludzie którzy przywiązują psy w lesie do drzewa, wyrzucają je przy drodze itd, dla mnie nie mają serca.. Jeśli już nie potrafią być odpowiedzialni za swoje zwierze, to powinni chociaż zapewnić mu godne życie, chociażby oddając je do schroniska, bądź jakiemuś znajomemu, a nie pozwolić mu umrzeć w katuszach. Wiem, że to troche dziwne, że tak postrzegam tą sprawę, bo sama jem mięso, ale uważam, że zwierzęta powinny być zabijane humanitarnie, tak, żeby nie cierpiały..


"Stajesz się odpowiedzialny na zawsze, za to co oswoiłeś"- Antonie de saint exupery - Mały Książe

                                                                                  

2 komentarze:

  1. ja też ostatnio oglądałam takie filmy. Masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie filmy są nie na moje nerwy. Ludzkie okrucieństwo i głupota mnie po prostu przeraża.

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.