9 lut 2014

Ostatnie parę dni..

Witam !

Wiem, wiem, bardzo się zapuściłam w pisaniu na bloga, ale niestety tak wyszło, że nie miałam weny i zajęłam się szkołą.

Ferie minęły mi bardzo spokojnie i miło. W drugim tygodniu spotykałam się z Kamilem, leniuchowałam, a w piątek mieliśmy jechać ja, Ada, jej 9-cio letni brat  i Kamil do Galerii Katowickiej, ale, że Kamil się źle czuł i miał wysoką gorączkę, to pojechaliśmy w trójkę. Pierwszy raz jadłam kanapkę z subway'a i zasmakowała mi, bo wszystkie składniki były świeże, no i bekon okazał się bardzo dobry. Potem łaziłyśmy z Adą po sklepach, jej brat czekał na nas pod sklepem w którym aktualnie byłyśmy, lub siedział w sklepie z elektroniką i grał na PS4. Były duże obniżki, jednak ja jak zwykle nie mogłam się zdecydować i nic nie kupiłam. Zawsze albo nic mi się nie podoba, a jak już coś mi się spodoba to ma kosmiczną cenę. Ada kupiła 3-4 rzeczy. Oczywiście nie odbyło się bez zdjęcia w lustrze w przymierzalni. Macklemore style. W Galerii tego dnia też chyba odbywał się jakiś zlot emo-mangowców czy coś, więc wiadomo, tapir na włosach, ćwieki, kocie uszy itd. Laska z czerwonymi soczewkami i coś siedzące pod kiblem przebiły wszystko, nie pomijając fanki One Direction. Ogólnie nie lubię za bardzo obgadywać ludzi, jednak czasem po prostu aż trzeba.

Ten tydzień w szkole minął bardzo miło. Obawiałam się, że przez moją nieobecność będę miała bardzo dużo nadrabiania, a tak naprawdę w poniedziałek piszę kartkówkę tylko z WOK'u. We wtorek byliśmy na wykładach w Katowicach na temat manipulacji w mediach i kampanii wyborczych. Myślałam, że to będzie o manipulacji tak ogólnie, a nie tak ściśle związanej z polityką, dlatego niezbyt mi się to podobało, bo nie pałam sympatią do polityków i całego tego cyrku. No a w czwartek polubiłam jeszcze bardziej lekcje EDB. Piątek za to rozpoczął się bardzo wcześnie, bo od 7.10 miałam już lekcje, w czym pierwsze dwie to niemiecki.. O dziwo wstanie o 6 nie sprawiło mi najmniejszego problemu, ale zostało jeszcze 9 takich "długich" piątków.

Teraz przez szkołę brakuje mi czasu na spotkania z K. ale no niestety, szkoła to szkoła, a teraz od razu po powrocie nie chcę sobie ocen popsuć to się staram. Wszystko jest w porządku :3


1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.