2 wrz 2011

Pierwszy dzień szkoły.

To jakaś masakra.. Nie dość, że w poniedziałek pani na niemieckim będzie nas pytać z całego poprzedniego roku, to żeby przystąpić do bierzmowania musimy zdać 180 pytań, i zdać 9 pierwszych piątków miesiąca, chodzić na wszystkie msze, roraty,różance, majówki i w ogóle. A z kąd ja w pierwszej klasie mogłam wiedzieć, że trzeba piątki zdać. ?! dopiero dziś się dowiedziałam, więc w 2 klasie będe mieć 8 piątków, ale w pierwszej mam tylko dwa. Walić to. Jak mnie nie dopuszczą do bierzmowania w 3 klasie, to będę ateistką. Ksieża przesadzają już trochę. Mam wnerw na maksa. Rozumiem chodzić do kościoła, ja jakieś spotkania w 3 gim, ale od 1 klasy ?! Załamka totalnie. Nowy rok szkolny, a ja zamiast się uczyć, to będę sie uczyć odpowiedzi na pytania do bierzmowania. A pytań tych jest 180.. Ciekawe jakie bd mieć świadectwo w tym roku.

pamietniki-blogerek.blogspot.com  <-- zapraszam

TyŚka~♥

1 komentarz:

  1. "Nie przeraźcie się moim głosem jest ochrypły i jakby męski." Haahahahahhahahahahhahahahah, głupek z Ciebie <3 Wcale nie masz męskiego ani ochrypłego głosu!

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.