6 lis 2011

Dzieńdobry !

Ahoj !

Dzisiaj znów jest taka prześliczna pogoda. Lato było deszczowe, za to jesień w tym roku jest najlepsza ! :]

Wczoraj po południu poszłam do Oli. Oglądałyśmy sobie Top Model na necie, najlepsze teksty Ani Bałon.. A w ogóle to ja ją lubie, jest nieogarnięta ale naturalna i zabawna, a przede wszystkim jest sobą, i to się liczy.
Potem weszłyśmy na wiocha.pl i chciałyśmy jakąś laske z tamtąd znaleść na facebooku, i szukałyśmy, i natrafiłyśmy na dziewczyne która wygląda troche jak ja :D
widzicie podobienstqwo ?

Teraz lece do kosciola ;*

3 komentarze:

  1. Ja jej bardzo nie lubię. To prawda, że jest naturalna, ale aż za bardzo. Moim zdaniem jest po prostu głupia i dziecinna, nie umie się wypowiedzieć, a przede wszystkim NIE NADAJE SIĘ DO TOP MODEL...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania Bałoń jest sobą niby taa... ale na moje zostawiają ją w programie tylko dlatego żeby robiła szoooł :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę podobieństwo, ale ja ogólnie widuję bardzo dziwne rzeczy, więc moja opinia nie może być wiarygodna. Nie oglądam Top Model. Tylko anime :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.