14 lis 2012

Egzamin + Kardiolog.

Pisząc część przyrodniczą dzisiejszego egzaminu gimnazjalnego co chwilę robiłam wielkie oczy i zastanawiałam się "z kąd do jasnej cholery mam to wiedzieć". Część matematyczna wbrew pozorom nie była taka zła, myślałam, że będzie dużo gorzej. Skończyłam pisać matme pół godziny przed końcem czasu. Dwóch zadań tekstowym nie zrobiłam, bo nawet jeszcze nie przerabialiśmy tego na lekcjach.

Odrazu po szkole pojechałam z mamą do Katowic do kardiologa. Troche musiałam poczekać bo przede mną było dwóch chłopaków, ale na szczęście wszystko było ok.
Mam lekkie, pojedyncze wypadanie płata sercowego, ale nie na tyle żeby to leczyć. Mam tylko przez trzy miesiące zażywać dwa razy dziennie Magnez, i za trzy miesiące do kontroli. Najważniejsze, że mogę normalnie uprawiać sport i tańczyć. ♥

Mam dla was kilka fotek z Katowic. Podczas drogi troche bawiłam się długim czasem naświetlania.

Specjalnie rozmazane.

Hotel przy którym zatrzymałyśmy się na coś na ząb.

Czy tylko mnie wydaje się, jakby to była grafika komputerowa ? :)

Haha, znak ostrzegający o jeleniach fajnie wyszedł :]


1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.