7 lis 2012

Przemijanie.

Tak, wiem. Dość dziwny temat. Dzisiaj w szkole uświadomiłam sobie, jak ten czas szybko leci. Jak to wszystko mija w błyskawicznym tempie. Większość moich myśli jest już nastawionych na przyszłość. Myślę o szkole, studiach, pracy. Często łapie się na tym, że myślę "za kilka lat będę to wspominać"..
Dzisiejsze rozmyślanie o starzeniu się zaczęło się od wspomnień wakacji dwa lata temu. Wspominaliśmy niektóre rzeczy, wydawało mi się, że zdarzyły się niedawno, a już tyle czasu minęło.. Na lekcji polskiego mieliśmy temat "Pielęgnujemy tradycje rodzinne" i rozmawialiśmy z panią na temat wspomnień z dzieciństwa. To tak samo pokazało mi jak szybko "dorośliśmy".. Do tego potem z dziewczynami poruszyłyśmy tematy naszych 18 urodzin. To już za trzy lata. Za trzy lata będziemy dorosłe, a niedawno co przyszłyśmy do szkoły. Coraz częściej zdaje sobie sprawę z tego jak szybko życie przecieka mi między palcami. Już listopad. Może to idiotyczne, ale chcę, żeby ten rok szkolny trwał "wieczność".. Nienawidzę rozstań. Nawet jeśli rozstanie z klasą nie jest naprawde rozstaniem, bo wszyscy mieszkamy w tej samej dzielnicy, ale wiem, że potem każdy pójdzie do innej szkoły, pozna nowych znajomych, i przyjaciele ze szkolnych lat odejdą gdzieś w kąt, przynajmniej w większości przypadków. Ja jestem bardzo sentymentalna. Mam pudełeczko w którym trzymam rzeczy związane z niektórymi miejscami lub osobami.


zdjęcie znalezione w grafikach google.

Zostawiam was z tymi kilkoma zdaniami które krążą mi po głowię i udaje się w krainę snu. Dobranoc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.