6 kwi 2014

Eh, eh, eh..

Bezradność.
Tak mogę nazwać to co czuję. Nie wiem co mam zrobić ze sobą, ze swoim życiem, najchętniej bym położyła się w łóżku i już nigdy nie wstała. Beznadziejność tego cholernego świata ciągle brutalnie uniemożliwia mi choćby próby uśmiechnięcia się i próbowania bycia szczęśliwą.

Zniknięcie byłoby dobrym rozwiązaniem. Unoszenie się w jakiejś nicości, bez uczuć, bez emocji, bez porozrzucanych myśli i przerwanych oddechów. Czasem mam wrażenie, że to wszystko co dzieje się wokół jest po prostu nie dla mnie. Albo to ten świat jest momentami nie do zniesienia, albo to ja się nie nadaję do życia w nim, czasem ciężko mi rozstrzygnąć która opcja jest właściwa.

Najgorsze co może być to kłębiące się myśli, ciągłe rozmyślanie nad swoimi czynami. Czuje się jak ten bezradny człowiek w czyśćcu. Tylko nicość, ja, i mój umysł. Zastanawiam się..
Co by było gdybym zachowywała się inaczej, gdybym wcześniej zdała sobie sprawę ze swoich czynów..
Co by było gdybym była innym człowiekiem, gdybym mogła być choć po części lepsza, i potrzebna.
Co by było gdybym dostała jeszcze jedną szansę, i pokazała, że potrafię być inna, że da się mnie kochać.
Co by było gdyby ludzie mocniej walczyli o coś co choćby kiedyś było dla nich ważne..
Nie wiem, po prostu nie wiem, już nic nie wiem.
Wiem, że dam sobie radę, i cokolwiek będę musiała zrobić, w jakiejkolwiek sytuacji się postawić, to dam radę. Wyzbędę się tych uczuć jeśli będzie to konieczne. Bo nie chcę już tracić więcej niż straciłam dotychczas.

Chciałabym, żeby wszystkie te myśli, emocje, i to wszystko wyparowało, tak jak ten dym z ust..


Narysowane na szybko przeze mnie :)
 Ostatnio zaczęła do mnie przemawiać poezja, swoją lekkością i prawdomównością urzekła mnie







I tak uważam, że tylko rozmowa potrafi rozjaśnić sytuacje i myśli. Czy chciałbyś porozmawiać ?

1 komentarz:

  1. ¨What if¨ is our freedom and our freedom is our curse and blessing at the same time.There will always be a ¨what if¨.You can think you have done something right right now but in matter of seconds outcome can be different.You can act like a saint but someone will still see only the devil.Life is awesome because of the freedom we have but at the same time this freedom makes us think everything could have been different could have had different outcome.Life is amazing when you think about how complex it is.How much options we have.Well but how to live this life..well those ¨cliches¨ that are well known kinda makes sense to me.¸¨Always follow your heart¨ but ¨Always think before you speak¨ even if outcome is ¨bad¨ atleast you can say you did it with right/good intension.Well we could discuss life whole days and never really get even to close to real answer...But what if..there is none? ;)

    Sorry for my english(grammar) and that my polish language skills are poor so i have to speak english.

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.