23 kwi 2014

It's a beautiful day !


Witam !

Za oknem słoneczko tak pięknie świeci, to i humor automatycznie lepszy. Zresztą, ostatnio mam bardzo dobry humor praktycznie cały czas, tym bardziej jak w nocy śnią mi się miłe sny :3

W piątek byłam na spotkaniu dotyczącym wolontariatu w hotelu/ośrodku szkoleniowym/schronisku dla psów. Uważam, że to ciekawa sprawa, może mnie nauczyć dużo, a poza tym, często wolny czas spędzam siedząc na facebook'u, więc zamiast tego lepiej jest zająć się jakimś psiakiem, pobawić się z nim. Pozatym, nigdy nie wiadomo co czeka nas w przyszłości, jeśli jest okazja i możliwości, że mogę zdobyć doświadczenie w pracy ze zwierzętami, to czemu by tego nie wykorzystać, może kiedyś bardzo mi się to przyda. Jednak przemyślałam to, i zrezygnowałam. Teraz może i mam trochę wolnego czasu, ale w przyszłości będzie go coraz mniej, i nie ma sensu angażować się w coś, jeśli niedługo będę musiała zrezygnować.

Dziś spędziłam praktycznie cały dzień z Ciurką. Kupiłam sobie ładną koszulkę i naszyjnik kojarzący mi się z tym "moim" serialem "Hannibal"

Poza tym to niesamowite jak kilka słów, niby nic nie znacząca rozmowa i parę myśli potrafi namieszać w głowie, ajajaj. Emocje nie pomagają w "logicznym" myśleniu. MASAKRA po prostu, eh, eh eh.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.