1 maj 2014

Zaczynamy majóweczkę ! :)

Witam !
Znów nie tutaj długo nie było, tak wyszło.
U mnie bardzo dobrze, wszystko się układa w porządku. Humor dopisuje, nie brakuje mi niczego. Staram się żyć z dnia na dzień i na razie wychodzi mi to na dobre. W szkole jakoś idzie, oceny trzeba troszkę popoprawiać, ale i tak jest nieźle. Od 2giej klasy bardziej się przyłożę do nauki i w ogóle, wezmę się za siebie i swoje życie.
No a poza tym.. Majówka już oficjalnie rozpoczęta. Miałam jutro iść do szkoły napisać tylko kartkówkę z niemieckiego, ale mi się nie chce, i nie miałam się kiedy pouczyć.
W środę u nas w szkole były skrócone lekcje, po potem przygotowana była "Majówka w samo południe". Moja klasa odpowiedzialna była za organizację całego wydarzenia i za śpiewanie. Nie wyszło nam aż tak tragicznie. Nawet "widownia" się dołączyła do tego śpiewu. A potem wszyscy udaliśmy się za szkołę na ognisko. Było bardzo miło, wesoło i nawet trochę integrująco. Potem pojechałam do Patrycji, oglądałyśmy film "Krwawe wzgórza" ale nie obejrzałyśmy do końca bo poszłam na zajęcia fotograficzne.
Wybraliśmy się jak zwykle do lasu. Ja jestem bardzo inteligentna i poszłam w balerinach w plener.
No a dzisiaj do południa posprzątałam trochę w domu a potem wybrałam się z rodzinką na spacer. Pojechaliśmy do centrum połazić trochę po rynku, potem do maka na "małe co nieco" a potem na Geosferę. Było miło, i fajnie było tak zacząć majówkę. No a już jutro albo jadę z Patrycją,Sandrą i Ciurką do domku w lesie, bez prądu i bieżącej wody, tak trochę survivalowo albo nocujemy u Ciurki, także majówka będzie bardzo dobrze spędzona. A jeśli nie domek w lesie to nocujemy u Ciurki, także tak czy siak będzie bardzo fajnie.

Aaa i zapraszam, oto mój  INSTAGRAM <--klik
A teraz zostawiam was z paroma zdjęciami, w sumie taki miks ostatnich kilku dni ! :)

Bo w życiu trzeba być czasem niepoważnym ;)
Nasza "ekipa fotografów" w niepełnym składzie




Kuzynka Pola która była u nas na święta 
Wojtuś :3



Piotrek
Szyb kopalnii. Zdjęcie z zajęć

Maks, za nim Kamil i.. chyba Marysia- nie pamiętam xd
Karo jako śpiąca królewna

Wyglądam jak down jak mam spięte włosy, no ale "przy pracy" musi być komfotwo, bez włosów w oczach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.