4 maj 2012

Pół roku.

Dzisiaj mija pół roku odkąd jestem  z K. Ale to szybko zlecialo. Pamietam nasz pierwszy spacer, gdy pierws
zy raz mnie przytulił..Wydawało mi się jakby to było wczoraj, a to już pół roku temu. Od tamtego czasu wiele sie zmienilam.. Otworzyłam się na kontakty.. W grudniu bałam się przytulić.
Tyle godzin spędzonych w Jego towarzystwie, tyle rozmów, uśmiechów i spojrzeń w oczy. To były jedne z najlepszych sześciu miesięcy mojego życia.. Nie wszyscy akceptują nasz związek, ale ja się tym nie przejmuje. Kocham go, i jakoś nie obchodzi mnie, czy komuś to pasuje czy nie. Jestem szczęśliwa. Pierwszy raz w życiu zaznałam takiej prawdziwej miłości, i zrozumiałam co to znaczy pokochać.. W podstawówce jakieś zauroczenia, wyznania miłości, pytanie sie o chodzenie na gg.. Chodzić można po bułki do sklepu :p
Mam nadzieję, że to szczęście będzie trwać jeszcze dłuugo, długo.. I pomimo kilku "Zgrzytów" dalej będziemy się tak dobrze dogadywać ;]



Znalezione na kwejku.
 -Nie szukaj ideału - ideałów nie ma. Znajdź kogoś, kto zdenerwuje Cie jak nikt inny. Kogoś, czyj dotyk sprawi, że odlecisz do innego świata. Przy kim nie będziesz chciała udawać nic. ♥

-To właśnie On sprawia, że każde słowo zyskuje nowe znaczenie.
Sprawia, że sny stają się piękniejsze, bo jest ich głównym bohaterem.

-Chwytam Cię za  rękę i trzymam jak szczęście, jesteś moim życiem i wszystkim tym, co piękne



P.S. Wam też życzę znalezienia osoby, która będzie kochać was takimi jakimi jesteście i z  którymi będziecie szczęśliwe.Nawet jeśli już straciłyście nadzieje, to wiedzcie, że nie warto się poddawać ;)

5 komentarzy:

  1. Właśnie ja też na razie się wstrzymam z obcięciem, ale zobaczymy jeszcze:)

    ***

    Szczęścia Wam życzę, żebyście ze sobą byli jeszcze długo i długo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę Ci, żebyś była z tym chłopakiem jak najdłużej :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zamawiałam z niej. moja kumpela z UK zamawiala. Nie pomogę:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.