26 maj 2012

Jutro już kończę 15 lat

Matko.. Ale te 15 lat szybko minęło. Kiedyś z niecierpliwością czekałam na urodziny, bo chciałabym już być starsza, a teraz oddałabym bardzo dużo, żeby chociaż na chwilkę wrócić do czasów dziecińśtwa. Dalej jestem dzieckiem, dalej zachowuje się jak dzieciuch, ale jestem dużo, nawet bardzo dużo dojrzalsza. W ciągu kilku miesięcy zmieniłam się bardzo, może tego nie widać, ale czuję to w środku, że dojrzałam.
.. Jednak mimo tego, ze kazdy kiedys umrze, zycie jest piekne, nawet jesli nas rani, podcina nam skrzydła, to jest piękne, bo warto walczyć dla kilku pięknych chwil jak chociaż uśmiech najlepszego przyjaciela, czy miłe słowo od jakiejś osoby. Nawet sie nie obejrze, a juz skoncze gimnazjum, potem liceum, jak mi się uda to studia i start w dorosłe życie. Dzisiaj zrobię listę rzeczy, które chcę zrobić, zobaczyć, odwiedzić przed śmiercią, marzenia, pragnienia itd.

A dziś byłam z Karoliną,Olą,Sylwią,Olą i Kamilem w mieście. Poszliśmy odwiedzić w szpitalu Karo C., która miała być z nami, ale wczoraj złamała kostkę w 3 miejscach, jak jechała na deskorolce, wiec poszlismy ja odwiedzic, potem na pizze i ogólnie połaziliśmy trochę. Dziwie się, że Kamil z nami wytrzymał, ale czego sie nie robi z miłości ;) Dostałam od dziewczyn pieniądze, po zbieram, więc poprosiłam o kase, a nie o prezenty, od Kamila dostałam dzisiaj bukiet kremowych róż, bo jutro kwiaciarnie zamknięte. I jeszcze jutro coś od niego dostanę ;)


Jutro jako że jest moje święto to śpię do oporu, i jak ktoś mnie obudzi, to chyba zagryzę ^ ^ :]

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. http://beautifulremains-maja.blogspot.co.uk/
    nowy blog, nowy początek obserwujemy?
    odp. na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.