6 paź 2012

Sprzątanie + "Impreza" ;)

Dzień dobry !

Dzisiaj o 7:07 wstałam, i po spojrzeniu na zegarek szybko zerwałam się z łóżka, pobiegłam do brata do pokoju, oświeciłam światło i już miałam go budzić, ale zorientowałam się, że jest sobota, ale i tak muszę zaraz wstawać. Wróciłam do łóżka, pospałam jeszcze godzinkę, bo po 8 obudziła mnie mama.  Muszę posprzątać trochę, a potem pomóc mamie w kuchni. ;) Po południu przyjeżdża mój chrzestny i chyba ktoś tam jeszcze, a więc dzisiaj dzień spędzony w domu z rodziną ;)

Hmm.. Jak zostanie mi trochę wolnego czasu przed przyjazdem gości, to może "pokażę" wam mój pokój. Tzn. porobię zdjęcia, albo coś, bo i tak muszę to zrobić. W najbliższym czasie będę mieć malowane ściany, no i wiadomo, trochę poprzestawiam w tym pokoju, jakies dodatki itp. to potem też porobię zdjęcia ;)

Jak myślicie, ładnie wyglądają ze sobą zestawione te dwa kolory ? :
W pokoju muszę mieć chociaż dwie zielone ściany, i jakieś zielone dodatki, bo mam zieloną tapicerkę na łóżku, więc pokój też muszę mieć utrzymany z jakąś zielenią, a że zawsze chciałam mieć zielony pokój to wpadłam na pomysł, żeby połączyć fiolet z zielenią.  Całego pokoju fioletowego mieć nie mogę, bo mama uważa, że byłoby za ciemno, a więc na największej ścianie, za łóżkiem będę mieć fioletową ścianę, tak samo jak ścianę na której jest okno, a pozostałe dwie ściany będa zielone. Wydaje mi się, że to dość dobre wyjście ;)


1 komentarz:

  1. Siemanko,mam takie kolory mogę ci pokazać xd Tylko jaśniejsze troszkę i świetnie wyglądają. *-* awwww ;3

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.