8 paź 2012

Zabawa starym obiektywem.

Hej !

Wczoraj wpadłam na "genialny" pomysł. Od starego aparatu "Zenit" na kliszę odkręciłam obiektyw, przyłożyłam do mojej cyfrówki, i cykałam makro. Dość niekonwencjonalna metoda, ale skuteczna. Z tym obiektywem mogę robić takie mega makro, tylko jakość niezbyt dobra jest + moja trzęsąca się ręka, ale i tak wydaje się byc fajnie :)
Chcę jeszcze zaznaczyć, że owa figurka słonika, jest mniejsza od 10 gr.

To tak na próbę kilka zdjęć wykonanych takim sposobem :





To mi się bardzo podoba. Jest "kreatywne". Efekt dopełnia część obiektywu naokoło. ;)

Alabastrowe aniołki są śliczne. 

Ja i mój talent do dbania o kwiatki ♥

Twórcze zdjęcie.. Firanki ^ ^

Firanka w negatywie, haha, normalnie wyszła ciemna, bo było robione pod światło ;)
I co, podobają wam się zdjęcia wykonane taką metodą ? ;)

4 komentarze:

  1. wystarczy ze wejdziesz w kategorie 'videoblog' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz, zawsze twierdziłam, że w szafach są potwory, a tu o, sprawdza się! A kołdra, to najbezpieczniejsze miejsce na Ziemi. Ciekawa jestem, czy ochroniłaby nas przed III wojną światową...
    Ano, widocznie jesteśmy podobne. :D

    Co do zdjęć, ja pierdzielę, świetnie to wyszło. *-* Miałam kiedyś prawie taką samą figurkę słonika. A najbardziej podobają mi się zdjęcia firanek, nie wiem czemu. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zdjęcia!
    http://dumleybitches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.