17 paź 2012

Zdjęcia z Karoliną

W niedzielę po południu przyszła do mnie Karolina. Pobawiłyśmy się aparatem, porobiłyśmy trochę zdjęć, potem dokończyłyśmy oglądać horror "ostatni dom po lewej". Film dość fajny jednak jak na horror nie jest zbyt straszny.

Zdjęcia mi się podobają, może nie są w bardzo dobrej jakości, ale i tak są mega.

Autor : Karolina

By Karolina

Hmm, gdyby nie mój krzywy nos, i ta bransoletka na ręku to zdjęcie by było fajne :p 
I poniżej moje zdjęcia
Moje ukochane pióro ♥




Koralowiec czy coś :D 





Podoba się :D

2 komentarze:

  1. Wena na pewno jeszcze przyjdzie, trzymam kciuki! :3

    Oh, jakie świetne zdjęcia! *-* Najbardziej podoba mi się zdjęcie rzęs i pióra. :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest wspaniałe. *.*

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.