24 sty 2014

"It's too cold outside for angels to fly"

Brr, czy u was też jest tak zimno? A zapowiadają, że ma być jeszcze zimniej. Do nas zima nie chciała dotrzeć, a jak już dotarła to tak porządnie.

Czwartek. Pierwszy tydzień ferii praktycznie za nami. W weekend nocowałam u Karo, we wtorek byłam pierwszy raz na kółku fotograficznym, i bardzo mi się spodobało. Razem z takim Markiem poszliśmy na pierwszy ogień, i on był modelem, a ja "fotografem". Bardzo mi się podobało, jak Marian (prowadzący) podchodził do nas robiących zdjęcia i udzielał wskazówek. Dzięki temu dowiedziałam się na pewno paru rzeczy o których nawet nie wiedziałam. Chyba zacznę systematycznie chodzić na te zajęcia, raz w tygodniu.

No a dzisiaj pojechałam spotkać się z Adą. Było bardzo zimno, co odczuwałyśmy jeszcze bardziej, gdy do zdjęć zdjęłyśmy kurtki. Ale zdjęcia wyszły nawet spoko, przy tym cały czas o czymś gadałyśmy, więc się nie nudziłyśmy, no a potem Ada zaprosiła mnie do siebie. Wypiłyśmy ciepłą herbatkę na rozgrzanie, zjadłyśmy pycha "kebaby w bułce", pogadałyśmy, pośmiałyśmy się, szczególnie z Ady pokemona daawno temu, hahaha.

Jutro nie chce mi się nigdzie wychodzić. Może zrobię sobie dzień lenia, i przepiszę w końcu te zeszyty, bo jeszcze tego nie zrobiłam, a w przyszłym tygodniu wypadałoby się pouczyć chociaż trochę, bo potem mnie czeka bardzo zawalony miesiąc. Chciałam się jutro spotkać z Kamilem, ale chwyciło go choróbsko, i powiedział, że mam nie przychodzić, bo nie chce mnie zarazić. Zdrowiej szybko kochanie !


Zdjęcia z warsztatów/kółka fotograficznego


To zdjęcie mi dość dobrze wyszło.

 Zdjęcia z dzisiejszego dnia







Ferie w górach zawsze spoko <3

2 komentarze:

  1. Naprawdę bardzo fajne zdjęcia. :)
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje. ( jako diamante so black )

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.