20 mar 2014

Magia wszechświata.

Świat jest zwariowany. Czasem mam wrażenie, że istnieją tutaj takie rzeczy, zjawiska, o których nikt nie wie, a mają one duży wpływ na rzeczywistość. Coś jak magia, albo co..

 Jak to jest, że dwa dni temu zamartwiałam się pewną sprawą, brakowało mi czegoś, i dzisiaj nagle wszystko się rozjaśniło, i pojawiło się to, czego mi brakowało. Bardzo czegoś pragnęłam, i nagle to zaczęło się spełniać. Nawet dzisiaj pomyślałam o pewnej sprawie pod wpływem impulsu, i akurat ta kwestia została później poruszona. Wszystko znów jest na dobrej drodze, a nawet lepiej.

Może czas trochę "dorosnąć" i ogarnąć siebie i swoje życie. Z pomocą odpowiednich ludzi, kochających ludzi wszystko da się zrobić. Czekają mnie zmiany, zmiany, zmiany. Nie w otoczeniu, ale we własnej sobie, będzie dobrze. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.