8 paź 2013

Integracyjna cz.2

No więc przejdę do pobieżnego opisania integracyjnej. Nie chce mi się krok po kroku pisać co się działo, bo byłoby tego za dużo, poza tym nie mam weny.

Powiem tak :
-Mój pokój the best
-Telegazeta w TV
-Tomek na korytarzu
-Dyskoteka była mega
-Pyszne żarcie
-Łażenie po nocach po korytarzu
-Barierka w ścianie
-Różany zapach
-Przygody Jagody i Arabska Laska Regeneracji
-Prezentacja mojej klasy

Wiem, że nic wam to nie mówi, no ale nieważne. Takie "słowa klucze" do wspomnień z wycieczki. Naprawdę nie chce mi się wszystkiego opisywać. Wrzucę kilka zdjęć i tyle :)

Ja i Patka

Porządek musi być





Na tym wyjeździe zakochałam się w górach.. po prostu się zakochałam.. 

Pomysły przy farbowaniu rękawiczek do scenki "lekarskiej"


Uwielbiam ten gif. Kamil,Wiktor,Krzysiu, Kamila, Paulina i Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.