10 paź 2013

Świetny dzień !

Dzisiejszy dzień był naprawdę bardzo przyjemny.

Wyspana pojechałam do szkoły, w autobusie sobie powtarzałam na Pp i angielski, jednak ani na tym ani na tym mnie nie pytano. Bardzo podobał mi się wf. Na pierwszej godzinie mieliśmy różne ćwiczenia na stanowiskach. W tle leciała muzyka z radia, wszystkie ćwiczenia były spoko, bardzo mi się podobało. Skupienie na ćwiczeniach, relaks, uśmiech, no i to mi się podoba. Zakwasy na brzuchu będą, ale to dobrze. A na drugim wf poszliśmy na boisko zagrać w piłkę nożną. No i przy tym dużo śmiechu i emocji jak zwykle, nawet udało mi się strzelić jednego gola. Uwielbiam moją klasę, nauczycieli też prawie wszystkich. Atmosfera szkoły jest jak najbardziej pozytywna, nie ma jakiś głupich spojrzeń ze strony starszych itd. Po prostu wszystko mi się podoba. Jeszcze nie przytłoczyła mnie nauka, daję radę. Tak czy siak nie potrafię się inaczej uczyć niż wieczorem, w nocy, na sam koniec wszystkiego, leżąc już w łóżku. Oceny są w porządku. Mam 2 dwóje, a reszta to czwórki i piątki. Wszystko jest w porządku. Naprawdę !

No a po południu jako, że na jutro nie mam nic konkretnego do nauki poszłam się spotkać z moim skarbem. Uwielbiam takie popołudnia i wieczory. Poza tym,  uwielbiam jak specjalnie mnie wkurzasz i wkręcasz, chociaż wkurzam się przy tym to i tak uważam to za kochane, takie NASZE, specyficzne.. :3

No i tak na koniec jeszcze wspomnę, że dziękuję Sylwii za rozmowy. Zawsze brakowało mi starszej siostry, no to teraz mam taką Ciebie, prawie jak starsza siostra, aaaaa <3

I jeszcze pytanie do was. Jak podoba wam się w nowej szkole (jeśli chodzicie do nowej szkoły), i jak tam oceny po tym pierwszym miesiącu ?


Piosenka Bednarka jest świetna, no i kojarzy mi się z dzisiejszym wf-em bo leciało w radio.



1 komentarz:

  1. U mnie podobnie jak u ciebie, wszystko mi się podoba. Tyle, że ja już chodziłam w tej szkole do gimnazjum, więc wszystko znam. Co nie zmienia faktu, że jest genialnie. A oceny. Lepsze i gorsze, ale będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.