4 gru 2011

Kot ^ ^

Ahoj !

Wczoraj wieczór mama powiedziała, że od jutra będziemy mieli kota.. Zastanawiała się nad tym już od dłuższego czasu ale decyzje podjęła dopiero ostatnio. Rano poszłam na 10 do kościoła, a jak wróciłam to mruczek już czekał w salonie. Jest prześliczny, zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia.. Dostałam go od wujka, bo jemu się okociła kotka. Kuzynka mówi, że nazywa się Ben, ale chyba zmienie mu imię, bo Ben nie pasuje. Może pomożecie mi w tym, bo nie mam pomysłu ? Piszcie w komentarzach jakieś propozycje :)

Mrrau ;3
TyŚka~♥

2 komentarze:

  1. Jak ja bym chciała mieć kota!
    Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę!
    Tyle lat, dosłownie dzień w dzień błagałam i nic...
    To koszmarne, gdy nie możesz czegoś mieć, a inni tego nie doceniają (nie mówię o Tobie).

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.