5 gru 2011

Śnieg !

Ahoj !

Nie wiem czy u Was też, ale u mnie już padał dziś śnieg. Z jednej strony super, bo nie wyobrażam sobie, żeby Boże Narodzenie obyło się bez śniegu, a z drugiej strony, to szkoda, że już się jesień kończy. Nie mam swoich ulubionych pór roku, no może troszeczke wyróżniam lato, ale ogólnie każda pora roku ma w sobie coś magicznego.  Letnie wieczory spędzone nad wodą, odganianie się od komarów, wygłupy z przyjaciółmi, nocowanie w namiocie.  Jesienne barwy liści i deszczowe wieczory spędzone pod kocem. Zimowe bitwy na śnieżki, chodzenie po zamarzniętych rzekach, jeziorach, wygłupy na śniegu i święta Bożego Narodzenia. Wiosenne pąki na drzewach, zieleniące się listki, motylki i wiosenne, ciepłe deszcze. Każda pora roku ma w sobie coś magicznego, co być może kojarzy nam się z dzieciństwem. Z zimą kojarzą mi się pomarańcze ponabijane goździkami, patrzenie z upragnieniem na pierwszą gwiazdkę na niebie, oczekiwanie na otwarcie prezentów, ochydny smak kompotu wigilijnego, chodzenie po rzecze, i wpadanie do zimnej wody i pisanie listu do mikołaja. Święta od zawsze były dla mnie magiczne, nawet wtedy gdy dowiedziałam się, że mikołaj nie istnieje. W oczekiwaniu na Święta jest coś radosnego. Wiem, że niektórzy uważają, że to tylko fałszywe spotkanie rodziny, każdy popisuje się jaki to prezent kupił, ile kosztował. No może faktycznie tak jest, ale ja tego nie zauważam, bo dla mnie jest to magiczny czas.. :)

2 komentarze:

Napisz kilka słów od serca.