21 gru 2011

Snow !

Ahoj !

Dziś jak byłam w szkole zaczął padać śnieg, i jest już biało. Jak fajnie, mam nadzieję że do świąt się utrzyma te dwa dni.. Ciesze sie jak głupek z tego "pierwszego" śniegu.. Na serio jestem aż tak infantylna ? ;d

Dziś w szkole mieliśmy próby na jutrzejsze przedstwawienie. Będziemy przedstawiać uwspółcześnioną wersję skąpca. Ja gram dziewczynę Scrooge'a jako młodzieńca sprzed lat. Ogólnie jest fajnie i zabawnie, że tak powiem.. I tak najlepsze są nasze próby, na których wychodzi to koszmarnie, wszyscy sie mylą, śmieją, gadają. Ciekawa jestem jak jutro to wyjdzie na "premierze" ;]  Na biologii przerobiliśmy szybko temat, i przy akompaniamencie gitary Artura śpiewaliśmy jakieś kolędy.. A na przerwach siadaliśmy na korytarzu w kółku i śpiewaliśmy np. "Bo komar to jest zwierze"  i kolędy.. Uwielbiam was wariaci !

A rano jak wstałam, to był taki śliczny wschód słońca, że musiałam go uchwycić na zdjęciu. Całą okolice pokrył szron. Wszystko było takie ślicznie białe ^ ^.. Dopiero dziś poczułam magie świąt. ;]

Mam dla was porcje zdjęć, może nie wszystkie są aktualne, ale wcześniej ich nie dodalam, więc zrobie to teraz .

Oto mój "Wynalazek" na technike. Nazywa się Szybki Kwiat ;d
Dostałam za to coś szóstke. 

Skrystalizowany spirytus salicylowy.

Moje zabawy z długim czasem naświetlania ^ ^ 

Mrrau ;3

Słońce ; ]

No cóż, moja twórczość.. 



Dzisiejszy wschód słońca. Na zywo wyglądało sto razy lepiej.

Oszroniony parapet ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.