9 lis 2013

Leniwa sobota

Witam !

Dzisiaj spałam do dość późna, potem oczywiście ogarnęłam neta, i to wszystko. No i stwierdziłam, że skoro siedzę w domu, to może zrobię coś produktywnego i posprzątam w szafie. Uzyskałam niezłą kupkę ubrań w których już nie będę chodzić, ale za to w szafie mam wszystko poukładane. A poza tym nie robiłam nic konkretnego. Niedawno założyłam sobie tumblr. no i też, w sumie przez większość wolnego czasu oglądałam obrazki właśnie na tej stronce. Humor mam w porządku, jednak odzywa się we mnie już tęsknota trochę. Hug me please.. No a jutro przyjeżdża chrzestny z dzieciakami na kawę i ciastko. Chyba dzisiaj pójdę wcześniej spać, bo jestem zmęczona. Zdjęcie które widzicie, to moja słit focia z wczorajszego wieczoru. No i zmieniłam dzisiaj wygląd bloga, bo było mi tutaj za ponuro, co wprowadzało mnie w zły nastrój. Podoba wam się ? 

Podoba mi się, a wam ? ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.