14 lis 2013

Uwielbiam.

Kocham Go.

Kocham
ten uśmiech i przekomarzanie się
to jak specjalnie stara się mnie wkurzyć
jego oczy, ten głęboki błękit
wplatać palce w jego blond włosy
mieć ubrania przesiąknięte jego zapachem
leżeć na łóżku twarzą w twarz i patrzeć mu w oczy
gładzić go po twarzy
jego usta
go gilgotać
śmiać się razem z nim
trzymać go za rękę
patrzeć na jego szczęście
z nim rozmawiać
patrzeć jak śpi
wtulać się w jego ramiona
gdy całuje mnie po szyi
całować go w czółko
spędzać z nim każdą wolną chwilę
zapominać przy nim o problemach
ton jego głosu
jego poczucie humoru, choć tak specyficzne
jak wybucha śmiechem
jak obejmuje mnie w pasie i przyciąga do siebie
stawać na palcach, żeby dać mu całusa
kilkudniowy zarost
jego charakter
przytulać go mocno do siebie
słuchać bicia jego serca
widywać się z nim rano w drodze do szkoły
myśleć o nim
mieć o nim sny
pisać z nim
jeść razem posiłki
pić herbatę zrobioną przez niego
powtarzać mu ciągle, że go kocham
szeptać mu do ucha
czuć ciepło jego ciała
odpoczywać razem


Kocham wszystko związane z nim. Jest pierwszą myślą gdy wstaję rano, i ostatnią kiedy kładę się spać. Chyba właśnie tak smakuje szczęście. Kocham go, po prostu kocham. Nie za coś, ale pomimo wszystko. Tak mocno, taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak mocno !

5 komentarzy:

  1. Och,jejku,jak uroczo!Widzę,że nie tylko mnie wszystko się układa.I chyba dowiedziałam się,co to bezgraniczne szczęście.I chyba jestem skazana na wargi wygięte w uśmiechu.I chyba ani trochę mi to nie przeszkadza.Cieszmy się razem,kochana! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsze uczucie na świecie :3

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.