30 lis 2013

Co jest..?

Witam !

Ostatnio jakoś nie piszę tutaj za często. Jestem na siebie o to zła. Muszę się wziąć za systematyczne pisanie. No a co dzisiaj ?

Rano posprzątałam pokój, w ramach "wstępnych" świątecznych porządków i spakowałam się, bo dzisiaj jadę na noc do Ciurki. Będę ja, Ciurka i Patka, czyli taki babski wieczór. Wiem, że będzie dużo pysznego jedzenia, muzyka, na pewno gra "Cluedo" i jak to zwykle u nas pełno śmiechu.

Pogoda za oknem jest w miarę dobra, jest dość chłodno, ale właśnie słońce wyszło zza chmur.

A co w szkole? Czuje się już zintegrowana z nową klasą. Ludzie są bardzo pozytywni i ogarnięci co jest dużym plusem. Jako, że jesteśmy "najlepszą" klasą mamy plusy u nauczycieli co też jest pomocne. Trochę nie podobają mi się niektóre sytuacje i nasze "niezdecydowanie" klasowe oraz podzielone głosy, no ale wiadome, że nigdy wszyscy nie będą mieli takiego samego zdania. Trochę też dziwne jest dla mnie to, że jest trzeci miesiąc nauki, a my nie spotykamy się z nową klasą za bardzo poza szkołą. Ludzie głównie trzymają się w grupkach znajomych z gimnazjum, i tak też spędzają czas. Powinniśmy się spotkać raz za czas w gronie klasowym. Nie chodzi mi koniecznie o zakrapiane imprezy jakich inne klasy miały niezliczoną liczbę, ale o zwykłe spędzenie razem czasu na pizzy, lub gdziekolwiek. Mam nadzieję, że to kwestia czasu, i za jakiś czas już zintegrujemy się też poza szkołą.
I love You..  110 days :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.