1 lip 2014

Dzień z książką

Witam !

Dzisiejszy dzień był bardzo leniwy i relaksujący.
Wyspałam się, jak to przez ostatnie dni mam w zwyczaju, następnie zrobiłam pranie i inne obowiązki domowe, i sięgnęłam po książkę, po którą jeszcze wczoraj wybrałam się do biblioteki. Wybór padł na "Milion małych kawałków" James'a Frey'a. Lektura bardzo mnie wciągnęła, choć książka napisana jest w bardzo odmienny sposób niż reszta. Wciągnęła mnie, i jest naprawdę przygnębiająca a zarazem pouczająca. Jestem już mniej więcej w połowie i nie mogę się doczekać aż ją skończę. Nie będę pisać żadnej recenzji ani tego typu rzeczy bo nie znam się na tym. Jednak mogę powiedzieć, że polecam.

I tak zleciał cały dzisiejszy dzień. Na leżeniu na łóżku i czytaniu książki, przeglądaniu sieci czy po prostu odpoczywaniu. Pod wieczór wykorzystałam wolny czas i skomponowałam własną bransoletkę, która kojarzy mi się z serialem "Hannibal". Jestem wielką fanką i pierwszy raz w życiu dałam się wciągnąć w jakiś fandom, i czuje się z tym naprawdę świetnie. Może ktoś z was też śledzi poczynania dr.Lectera ? EAT THE RUDE !

Poza tym robię taki swój własny "mini projekt", ale o jego efektach dowiecie się dopiero pod koniec wakacji, o ile w ogóle wypali. Teraz zostawiam Was z kilkoma zdjęciami :)


Sztućce, muzyka, filiżanka, broń oraz zegar. Kto oglądał ten wie ;)

Efekty farbowania szamponetką. Zastanawiałam się, czy nie zrobić całych włosów ale nie jestem pewna. Jak myślicice ? (Zdjęcie robione z innej odległości i na 1szym miałam wyprostowane włosy)


3 komentarze:

  1. Czytałam Freya, facet pisze genialne, choć rzeczywiście nietypowo. Polecam też kontynuację - "Mój przyjaciel Leonard". Teraz poluję na jego kolejną powieść - "Ostatni testament".
    "Hannibala" oglądałam tylko 1. sezon. Bransoletka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam pisać o tym samym- dzień z książką :D Jak zobaczyłam ten nagłówek to czułam jakby ktoś skradł moje myśli :D
    Ostatnio nadrabiam moje książkowe zaległości i wciągnęłam się w to bardzo. Nie sądziłam, że moja miłość do książek rozwinie się w tak szalonym tempie. A jednak!
    Bransoletka fajna tylko że serialu nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki nie czytałem,a serialu nie oglądałem tym bardziej :c Bardzo fajna bransoletka! Chciałbym ten zegar jako wisiorek :C CHCIAŁBYM! :c

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.