6 maj 2011

Już po wycieczce.

Wróciłam z wycieczki która była w Rycerce Górnej. Wycieczka trwała 3 dni. Trzy wspaniałe dni, spędzone w najlepszym towarzystwie.. Było tak fajnie, że mogłabym zostać tam trzy dni dłużej, a nawet więcej. Widoki były wspaniałe, powietrze czyściutkie, a woda krystalicznie czysta. Jutro opiszę wam wszystko ze szczegółami. Od samego wejścia do autokaru 4 maja aż do wysiadnięcia z niego dziś. Jestem strasznie zmęczona, szczypią mnie oczy, i lekko boli głowa. Jechałam ponad 3 godziny i jestem padnięta.. Chciałabym być dalej w Rycerce.. Pewnie siedziałabym teraz w swoim pokoju razem z dziewczynami z pokoju i chłopakami i by się działo, albo leżałabym sobie w śpiworze i gadała z Sylwią..  Ehh, dobra nie zanudzam was. Jeszcze muszę pomyśleć jak napisać jakby streszczenie wycieczki. Pani poprosiła mnie, żebym do poniedziałku napisała coś w stylu.. Byliśmy tam i tam.. Robiliśmy to i to itp... W dodatku, ja mówiłam pani, że nie chcę itp.. A Karolina mi nie pomagała bo przekonywała panią, że ja umiem fajnie pisać, bo piszę bloga i nawet własne opowiadanie itp... Ja uważam, że nie piszę fajnie, no ale trudno. A według Was ja piszę fajnie czy do dupy ? xdd.

Dobrej nocki wszystkim życzę.. Dziękuję wam, że jesteście ze mną.. Przywiązałam się do was, pomimo tego, że nie znam was w realnym świecie.. :)


Pozdrawiam
TyŚka~

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem piszesz fajnie!
    + Czekam na sprawozdanie z całej wycieczki.

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.