3 maj 2011

Weekend Majowy

Dziś wróciłam z weekendu majowego. Byłam z Karoliną,Sandrą,Mileną i ich rodzicami na wsi. Było fajnie.. Widoki niesamowite, wszędzie dookoła pola, lasy, łąki..

Właśnie pakuje się, bo jutro jadę z klasą na 3-dniową wycieczke do Rycerki.. Troche głupio bo to jest w górach, i będzie zimno, i pewnie śnieg, bo dziś pogoda zwariowała i w górach zaczął padać śnieg.. Biorę kilka koszulek z długim i krótkim rękawem, 3 pary spodni, polar, dwie bluzy, buty na zapas, gdyby inne przemokły,bieliznę i kosmetyczkę.. Zbiórke mamy o 10.30.. Porobię dużo zdjęć komórką i potem wstawie na bloga :)

A jak wam minął weekend majowy kochani ?

Krajobraz.. Ładnie prawda.. A jaka zielona trawka <3

1 komentarz:

  1. Ja cały weekend się nudziłam w domu.
    Mam działkę przy samym parku krajobrazowym i też są tam takie widoki. ♥

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.