28 maj 2011

Haha

Znalazłam przed chwilą moje filmiki z 2007 roku.. Nagrywałam filmik moje rybki.. Byłto serial przyrodniczy.. Zabójcze teksty miałam np. " Jest to serial.. czekajcie zobacze do słownika.. Serial Przyrodniczy, już zobaczyłam w słowniku " Hahaha.. Siedziałam przed chwilą z mamą przed laptopem i śmiałysmy się do łez.. Ale miałam wtedy słownictwo takie normalne i jak na swój ówczesny wiek, bardzo rozwinięte.. Teraz nie potrafię mówić takimi słowami tylko jakimiś prostackimi.. Filmik dam jutro. Teraz dam kilka zdjęć z wcześniejszych lat, abyście zobaczyli jak wyglądałam jako mała dziewczynka ^^

Ja w 2003 na balkonie.
2004 wigilia.

2005 na turnieju tanecznym
2006 w święta.

Oceńcie jak wyglądałam jako dziecko. Urocza byłam prawda.. ?


Pozdrawiam i życzę miłej nocy.
TyŚka~

1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.