30 gru 2012

Filmowo.

Ostatnie kilka wieczorów spędzam u Kamila. Przez te kilka dni obejrzeliśmy cztery filmy które chciałabym wam "przedstawić".Nie będe opisywać fabuły bo każdy z was może sobie przeczytać na internecie. Napiszę czy film mi się podobał itp. :)

Constantine.

Film jest w klimatach które ostatnio mnie interesują. Filmy o egzorcyzmach, książki. Lubię to. No więc ten film też mi się podobał. Efekty specjalne bardzo dobrze wykonane według mnie. Fabuła wciągająca, i ogólnie uważam ten film za bardzo dobry. W niektórych momentach z wielkim zaciekawieniem śledziłam akcję. Polecam. W mojej ocenie 9/10.












Rytuał.

Kolejny film o tematyce religii, egzorcyzmów.  Podobał mi się, jednak spodziewałam się czegoś straszniejszego. Fabuła niezła i wykonanie też, ale zbyt mało straszne, i niektóre wątki jakby "ucięte". Jednak był on dość przewidywalny. Oceniam na 8/10.

Uprowadzona.

Kolejny film który mnie dość zaciekawił. Nigdy nie przepadałam za filmami akcji, a ten wywołał na mnie spore wrażenie. Co najśmieszniejsze, podobały mi się sceny walki, i różne tego typu. Polecam tym którzy jeszcze nie widzieli :) Ocena 9/10

Zapowiedź.

W tym filmie podobały mi się efekty i ogólny klimat. Jednak mógłby być lepiej rozwinięty wątek tej dziewczynki ze szkoły sprzed 50 lat. Oceniam na 8/10.

Każdy z tych filmów jest fajny, a tymbardziej jeśli ogląda się go w dobrym towarzystwie :)

Oglądałyście któryś z nich ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.