10 gru 2012

Sorry.

Rzadko tu zaglądam, bo jestem dość "zabiegana" ostatnio. Szkoła, kościół, inne zajęcia, to wszystko pochłania mój czas, ale jestem zadowolona. Pierwszy raz od dawna chodzę do kościoła i słucham tego co mówi ksiądz z własnej woli i ciekawości a nie z przymusu. Rekolekcje to czas nawracania się do Boga. Może i na mnie przyszedł teraz czas, bo zawsze byłam od Niego tak daleko.Przyznaje się do tego, bo nie moge\ę się wstydzić wiary. Nie obchodzi mnie zdanie innych bo to moje życie, i mogę z nim robić co chcę :)

W środę mamy w szkole próbne egzaminy, zebranie, połączone z kiermaszem ozdób świątecznych i występami. Ja i Karolina sprzedajemy na stoisku naszej klasy. Pieniądze zebrane ze sprzedaży idą  do pieniędzy klasowych, więc przydadzą się. Będzie fajnie. :)

A tymczasem lecę, bo jutro rano idę na 6.30 na roraty.

Dobranoc kochani !

P.S.Niedługo 10000 odwiedzin bloga !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.