27 maj 2013

Special Gift !

Hej !

Niedawno byłam na spotkaniu do bierzmowania. Ćwiczyliśmy wychodzenie z ławek, ustawienie i tak dalej. No jakoś to wyjdzie, mam nadzieję. Możliwe, że się wkręciłam do czytania prośby do Biskupa, super,hah ;p

No a po spotkaniu Ada i Adam zawołali mnie, żebym chwilę została. No więc reszta "ekipy" poszła, a ja poszłam z Adamem i Adą obok kościoła. Jak tylko zobaczyłam, że mają dużą reklamówkę to domyśliłam się, że to prezent dla mnie. Kazali mi się obrócić, a sami wyjęli prezent z reklamówki, i gdy zaczęli mi śpiewać "Sto lat" to się obróciłam. Adam trzymał w rękach podusię owiniętą wstążką, a Ada pudełko po butach oklejone wycinkami z gazet i kokardką na wierzchu. Poduszkę dostałam z tego względu, że ostatnio na polskim mi się usnęło, a to żeby mi było wygodniej. Pudełko otworzyłam tylko na chwilkę, i wyjęłam z niego folię bąbelkową. Hah, staliśmy pod kościołem w ok.10 osób i pstrykaliśmy folię, a ksiądz tylko stał z boku i się z nas śmiał. Przy okazji te osoby i ksiądz zaśpiewały mi sto lat, i chcieli mnie podrzucać, tak jak w filmach np. ale się nie zgodziłam, haha. No a potem jeszcze staliśmy pod kościołem z pół godziny i rozmawialiśmy, a potem Adam poszedł mnie odprowadzić nad rzekę i wspominaliśmy czasy przedszkola.

A w ogóle, już coś czuję, że na wakacjach te dwa tygodnie, to będzie pełno śmiechu, jak będziemy w takim składzie, haha .

Po powrocie do domu pierwsze co zrobiłam, to otworzyłam prezent. A tam znalazłam kliszę do aparatu, bo tak o niej trułam zawsze przy Adzie, kredki, kolorowankę, własnoręcznie robioną kartkę, ze świetnymi życzeniami, życzenia w formie książeczki, czekoladę nussbeiser, czekoladki Lindt i peeeeełno małych cukiereczków.

Tak się ucieszyłam z tego prezentu. Taki od serca, oryginalny i w ogóle. Świetny pomysł. Jeszcze jutro muszę Adę wyściskać więcej razy za to, bo Adama już wyściskałam. Kurde, to chyba jeden z najlepszych prezentów urodzinowych jakie kiedykolwiek dostałam. Dziękuję, ciesze się z niego teraz jak dziecko, jest cudny !

No i dziękuję jeszcze wszystkim razem i każdemu z osobna za złożone dziś życzenia. Ludzie, jesteście cudowni !

16 rok mojego życia mogę oficjalnie uznać za bardzo dobrze rozpoczęty ! Jak głosi napis na pudełku z prezentu "Będzie się działo!"

Jak dobrze, że niedługo  malowanie ścian, bo już widać, że są "zużyte"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.