21 maj 2013

Świetny dzień!

Hej!

W tytule posta nawiązanie do dnia wczorajszego, który był bardzo pozytywny. Miałam takiego stresa, że serce waliło mi jak oszalałe jakieś pół godziny przed spotkaniem, ale potem jak już atmosfera się rozluźniła, to poszło z górki. Nie powiem, że jeszcze mam zastrzeżenia co do swojego zachowania, małomówności i wstydliwości, no ale to nie jest problem. Dzień spędzony bardzo pozytywnie, i gdyby nie to, że musiałam wracać do domu to chętnie bym została dłuużej. :*

W szkole się nic nie dzieje, jutro mamy tylko 4 lekcje z czego dwa w-f bo drugie klasy przedstawiają projekt gimnazjalny. No a w piątek prowadzę ze znajomymi taki piknik rodzinny organizowany przez szkołę. Występów publicznych za bardzo nie lubię, ale wyjść na scenę, wyczytać coś z kartki to nie problem. W sobotę prawdopodobnie jedziemy z Digerido do Katowic na festiwal taneczny, po którym zaraz muszę szybko wracać, bo idę do Ciurki na urodziny. Jutro razem z Olą i Karoliną jedziemy coś kupić Ciurce.

 No a dziś po treningu poszłam z Maćkiem,Czają,Karo i Pauliną się przejść.

Ale był śliczny zachód słońca dzisiaj, szkoda, że na zdjęciu z kochanego fona nic nie widać ;x


2 komentarze:

Napisz kilka słów od serca.