8 maj 2013

Zmiany !

Hej !

Dawno nie pisałam, sorki.  A ogólnie coś czuję, że moje życie zmienia się na lepsze, że wszystko jest okej.

Od września liceum, mam nadzieję i w duchu błagam o to, żebym dostała się na ten profil na który chcę do LO1. Procent w sumie nie będę mieć aż tak mało, ale jednak jest lekka obawa. No co nie zmienia faktu, że bardzo ciekawi mnie moje życie od września. Nowi znajomi, nowe środowisko, nowy tryb życia. Tak dużo nowości, ale bardzo mnie to ciekawi. Będzie świetnie, tak czuję.

W szkole jak to w szkole, my jako trzecie klasy nie mamy teraz już zbyt dużo kartkówek, sprawdzianów itp.   Na matmie piszemy scenariusz na zakończenie roku szkolnego. Zapowiada się bardzo ciekawie i wesoło, ale też płaczliwie. Jestem pewna, że na pewno się poryczę na zakończeniu roku, i to pewnie nie raz, ale taka już jestem wrażliwa beksa i dobrze mi z tym !

Ostatnio nowe też jest to, że od poniedziałku jeżdżę na 16 na rehabilitacje na kręgosłup. Mam pół godziny ćwiczeń na sali gimnastycznej, a potem 45 minut basenu. Ćwiczenia na sali mnie wykańczają. Nie są bardzo męczące, ale jednak bolą mięśnie ud, ramion, a dziś zrobiły mi się odciski na rękach od wiszenia na drabinkach.

Poza tym ostatnio poznałam pewną bardzo fajną osobę, która sprawia, że potrafię momentalnie zmienić nastrój na bardzo dobry, który nie opuszcza mnie potem przez bardzo długi czas, uwielbiam z nią pisać, i w ogóle ciesze się, że ją poznałam, bardzo  :)



Dobranoc !

1 komentarz:

  1. Też się ciesze że Cię poznałem pierdółko ; **

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.