28 cze 2014

1 klasa ukończona !

Witam !

No więc oficjalnie zakończył się rok szkolny. Pierwszą klasę liceum mam za sobą.
Jestem cholernie zadowolona ze szkoły, nie mogłam wybrać lepiej. Atmosfera tu panująca, kontakt uczeń-nauczyciel, atrakcje, relacje między ludźmi. Wszystko jest cudowne !
Klasa też nie jest najgorsza, ludzie bardzo mili, dogadujemy się. Minusem jest to, że mamy w klasie bardzo dużo ludzi ze skłonnościami do bycia liderem, przez co często rodzą się konflikty bo każdy chciałby, żeby poszło po jego myśli, i się sprzeczamy, no ale to wszystko idzie ogarnąć. Poznałam cudownych ludzi w ciągu tego roku i na pewno dobrze będę wspominać ten rok.

Szłam do szkoły pełna obaw. Bałam się, że nauczyciele mnie nie polubią, że komuś podpadnę, że nie znajdę towarzystwa i nie będę umiała się dogadać z nikim. Jednak nie było się czego bać. W szkole czuje się prawie jak w domu, nauczyciele mnie lubią, z nikim nie mam konfliktów. Wiadome, zawsze są nauczyciele których lubimy mniej, innych bardziej, ale to nic nowego. Mam swoich ulubieńców, niektórzy będą uczyć mnie dalej, z niektórymi skończyła się współpraca przez co trochę ubolewam no ale nic.

Co do nauki. Przestawienie się z poziomu gimnazjum na licealny było ciężkie. Jednak po pierwszym półroczu już był znacznie łatwiej. Poznaliśmy też nauczycieli, nauczyliśmy się który jak ocenia i na co zwraca uwagę, po prostu "oswoiliśmy się". Mam wrażenie, że tutaj dostajemy znacznie mniej zadań domowych, ale mamy więcej nauki na sprawdziany, kartkówki, trudniejsza i większa ilość materiału. Jednak do wszystkiego idzie się przyzwyczaić, za rok po prostu trzeba się przyłożyć.

Oczywiście poza nauką działo się wiele wspaniałych rzeczy. Nasza szkoła obchodzi wszystkie święta, i te oficjalne, i te mniej, przez co mamy możliwość odpoczęcia choć na chwilę od nauki i oddaniu się słodkiej zabawie. Miło wspominam wszystkie wydarzenia. Na halloween wygrałam z Ciurką konkurs na najlepsze przebranie. Ciesze się, że udało się zorganizować "DobraNockę" w szkolę która była naprawdę świetna. Cieszy mnie bardzo każde z tych wydarzeń i będę je pozytywnie wspominać.

Świadectwo co prawda nie jest z czerwonym paskiem, ale i tak jestem zadowolona. Moja klasa i tak ustanowiła rekord szkoły, bo na 33 uczniów 17 otrzymało świadectwo z paskiem. Poziom jest wysoki, ale motywuje to do nauki, więc nie ma co narzekać. Jak teraz na to patrzę to mogłam się nieco bardziej przyłożyć, jednak to był pierwszy rok, trzeba było się przyzwyczaić i oswoić. Od września chcę lepiej organizować czas i skupić się bardziej na nauce więc może się uda.

Mam nadzieję, że też jesteście zadowoleni z tego roku szkolnego, i że udało się wam równie dobrze jak mnie :)

Na zakończenie postu dodam kilka zdjęć "pamiątkowych" z pierwszej klasy liceum :)

Wycieczka integracyjna (3-5.10.13)Poronin 


                               Spartakiada szkolna - Witamy w naszej bajce (moja klasa miała Shreka)

 

 Halloween 

 Wycieczka do stadniny 

 Wycieczka do muzeum w Krakowie 

 Majówka 

 Rajd kościuszkowski

 Noc Muzeów 


Dziękuję wszystkim za ten rok, i miejmy nadzieję, że pozostałe dwa lata będą jeszcze lepsze ! 

1 komentarz:

  1. Od kilku lat sobie mówię, że zacznę się uczyć od tego roku i nic ;) Szczerze, to szedłem do szkoły pełen zadowolenia, a teraz już zadowolony nie jestem, ale innego wyboru to szczerze nie miałem. Bywa ^^

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.