28 cze 2014

Wakacje 2014 rozpoczęte

Hello !
Dziś oficjalnie pierwszy dzień wakacji.
Wczoraj po odebraniu świadectw poszłam na chwilę do babci się pochwalić. No a po południu wybrałyśmy się z Olą, Patką, Ciurką i Pauliną. Paulina przyjechała ze swoim nowym pieskiem, którego ma u siebie tymczasowo i zaraz musiała jechać, bo okazało się, że znaleźli się właściciele i trzeba było wyjaśnić całą sprawę. Także w czwórkę wybrałyśmy się na mały spacerek, tak żeby się wychillować na rozpoczęcie wakacji. Poszłyśmy na ruiny cementowni, potem jeszcze połaziłyśmy sobie. Było bardzo wesoło, szczególnie mnie. Wygłupiałam się, dużo się śmiałyśmy. Ogólnie było bardzo, bardzo miło. Nie mogę się doczekać kolejnego takiego wyjścia.

No a dziś wstałam o 13, bo chciałam uczcić pierwszy dzień wakacji, następnie ogarnęłam zeszyty i książki, które do wyrzucenia, które na przyszły rok, a które mogę sprzedać. Teraz siedzę z szamponetką na włosach i potem dam efekty. No a o 20 oglądnę sobie na TVN film "Joe Black".

Dodam jeszcze zdjątka z wczoraj, i takie które zrobiłam sobie będąc ostatnio na urodzinach Oli :)

Do potem !

Jak wyglądam w okularach ? Pasują mi ?

Flower power

Patka i ja <3

Ola (liseł), Ciurka, ja i Patka <3


2 komentarze:

  1. Lepiej bez okularów ;)
    Wszyscy o tych wakacjach, a ja sobie siedzę przed laptopem normalnie xD Nie umiałbym spać do trzynastej, za dużo czasu by się zmarnowało ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem do twarzy Ci w tych okularach! Wstawanie o 13 - skąd ja to znam? xD Też pierwszego dnia wakacji od razu zabrałam się za porządki, wywaliłam prawie wszystkie zeszyty, podręczniki, repetytoria, arkusze i tym podobne bzdety. Od razu na biurku zrobiło się duuużo miejsca.
    Cudownych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.