16 cze 2014

Już prawie wakacje !

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Ostatnie zawirowania i zły nastrój już prawie całkowicie mi przeszły. Już jest dużo lepiej, co nie zmienia faktu, że muszę się zastanowić nad tym, czego oczekuję od życia, jakie mam cele, zamiary, po prostu zrobić małe porządki w swojej małej łepetynce.

W szkole już praktycznie nic nie robimy, oceny powystawiane, do piątku mają być wpisane długopisem.W środę tylko mam zdać jeszcze angielski i wos. Na dobrą sprawę mogłam się bardziej postarać, jednak nie z wszystkiego dało się podciągnąć teraz, musiałbym mieć trochę lepsze oceny na semestr, ale i tak nie jest źle. Mogę wręcz powiedzieć, że jestem z siebie zadowolona. Proponowana średnia jak na razie to moja słodka tajemnica, podzielę się tym z wami dopiero 27go czerwca, tak oficjalnie !

Na ostatnich zajęciach fotograficznych porobiliśmy kilka zdjęć, ja jak zwykle jak są zajęcia byłam nieogarnięta, i nie mogłam "zapozować" no ale cóż. Oprócz tego, ostatnio jak padał deszcz to chwyciłam za aparat i udało mi się zrobić bardzo fajne zdjęcie.

Nie wierzę, że ten rok szkolny tak szybko minął. Nie potrafię ogarnąć tego jak czas przecieka nam przez palce, ehh.. No ale nieważne, teraz żyję już tylko wakacjami, tym, że będę mogła się wyspać do woli, przeczytać dużo książek, obejrzeć jakiś serial, wziąć się poważniej za fotografię no i ogólnie, będzie wolne.

No i mam nadzieję, że uda nam się ognisko klasowe. Skoro cały rok nam się nie udało, to choć na koniec roku pokażmy, że potrafimy się zorganizować i chociaż spotkać, posiedzieć i pogadać.

Jeśli chcecie być na bieżąco z tym co się u mnie dzieje, zapraszam na mój instagram. W miarę możliwości staram się dodawać jakieś zdjęcia, głównie błahostek.









2 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie ;) http://aldonaiscoming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko u mnie deszcz jest natchnieniem :)
    U mnie w klasie po wystawieniu, już i tak naciąganych ocen, przychodzi z 10/31 osób, więc nie można całkowicie uznać, że szkoła prawie zakończona, bo zostały tylko i tak 3 dni.
    Co roku sobie mówię, że mogłem się bardziej postarać. Co roku.
    Czym jesteśmy starsi, tym szybciej leci czas.

    Czas

    Nigdy nie miałem czasu, dużo go traciłem,
    Musiałem się spieszyć, ta krótka godzina,
    Czas jest okrutny, nie jest moim przyjacielem,
    Nigdy nie patrzył czy miłość, czy przyjaźń.
    Lubię na coś czekać, powoli przemijać,
    Uwielbiam spokój, on daje mi ukojenie,
    Lubię się spieszyć, bo jestem niecierpliwy,
    Chociaż czas biegnie, wiem że to nie urojenie,
    On mnie nie lubi, często jest mściwy.
    We wszystko co robię wkładam całe serce,
    Chcę coś zrobić, a czas mi nie pozwala,
    Zawsze brakuje mi czasu, czasu i nic więcej.

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.