29 cze 2014

Kilka zdjęć i deszcz

Hej !
Dzisiejszy dzień zaczął się bardzo dobrze. Mama podwiozła mnie na stadion miejski. W jakim celu ? Jakiś czas temu nasz wuefista spytał się mnie czy robię zdjęcia, odpowiedziałam, że tak. Stwierdził, że dobrze się składa, bo potrzebuje młodej, zdolnej, przyszłej pani fotograf. Poprosił mnie, żebym przyjechała porobić zdjęcia jego dzieciakom. Jest trenerem takich 5-6 letnich brzdąców. Dla mnie to żaden problem, tylko zdobyte doświadczenie i nauka pracy w różnych okolicznościach, także bez wahania się zgodziłam.
Ze zdjęć jestem zadowolona, jednak ubrałam się trochę nieodpowiednio bo było strasznie gorąco a ja ubrałam jeansy. Profesor ma mi podać swojego e-maila, jeszcze tego nie zrobił, ale zdjęcia już czekają.

Pasja z jaką tą dzieciaki grają w piłkę, starania jakie wkładają w to co robią oraz ich niepohamowana radość naprawdę są zaraźliwe. Wiele z nich mając takich trenerów i takie zawzięcie w tym co robi będzie w przyszłości zawodnikami klubów piłkarskich w całym kraju, a kto wie, może i poza nim. Po trenerach też widać, że kochają robić to co robią i sprawia im to wiele satysfakcji.

Tutaj podrzucam link do fanpage Akademii, każdy lajk to szersze grono odbiorców, a co za tym idzie większe możliwości rozwoju dla tych brzdący. Zajrzyjcie --> Akademia 2012

Wróciłam do domu koło 14, zjadłam obiad, przerobiłam fotki i stwierdziłam, że muszę się położyć choć na chwilkę bo wykorkuję. Było bardzo duszno i zbierało się na burzę. Obudziłam się po dwóch godzinach, a za oknem już padał deszcz, aktualnie jest lekka burza. Nie wiem co mam ze sobą zrobić, może poczytam książkę albo coś porysuję :)

A teraz proszę, na zdjęciach Akademia 2012















 Co sądzicie o zdjęciach ? :)

4 komentarze:

  1. Zdjęcia podobają mi się bardzo, powiedziałabym że wręcz prawie jak profesjonalne ;)
    Fajnie, że trafiła Ci się taka okazja, ja też bym skorzystała :D
    A jak jest się młodym (uuu brzmię jak staruszka) to ma się zapał do wszystkiego, a później... ee szkoda gadać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, kasa w Biedronce zaprasza wszystkich absolwentów studiów w dzisiejszych czasach... ^^ A tak na serio, to masz jeszcze czas do namysłu, naprawdę. Myślę, że do matury plany pozmieniają Ci się jeszcze przynajmniej kilka razy ;) Ja wymyśliłam sobie kierunki, na które teraz startuję, gdzieś w połowie klasy maturalnej, także spoko! Co do medycyny, to jest baaardzo ambitny kierunek, za to z pracą jest później chyba lepiej niż dobrze. Znam kilka przypadków, w których osoby dopiero po roku, 2 latach po maturze stwierdziły, że jednak medycyna to jest ich prawdziwy cel i rzuciły poprzednie studia. Widocznie musiały dojrzeć do tej decyzji. Zresztą po bio-chemie masz szeroki wybór fajnych, przyszłościowych kierunków, także będzie dobrze!

    Zdjęcia super, takie profesjonalne :o Fajne te dzieciaczki, może właśnie rośnie nam przyszła reprezentacja Polski? ;) Oby!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia no i widać na nich, że dzieciaki dobrze się bawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia fajne, cieszem się, że dzieci nie marnują sobie życia siedząc przed komputerem i wychodzą na świeże powietrze aby zażyć jakiegoś ruchu :) Przyjdą lata to wielu z nich pewnie zrezygnuje ze sportu, no co poradzić :c

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.