7 mar 2011

Dedykacje..

Cześć <3
W szkole, słuchałam muzyki.. Cinema Bizarre.. Zakochałam się w ich muzyce.. Ma w sobie coś takiego, że mogłabym jej słuchać 24/h ;p
Dedyki. Sorry, że niektóre troche zamazane lub z uciętym napisem, ale robione na szybko i nie mam czasu poprawić, bo zaraz muszę spać..
Nawet spoko ;p    
Haha mina jak przymuł :p
  
 WIem.. Na tych zdjęciach wyglądał jak niedorobiony bachor, ale trudno. Musiałam dodać dla Was <33 :*
Przez te kilka miesięcy tak was polubiłam <3 :*
Pozdrówka dla was qpy !

6 komentarzy:

  1. Yeaa :D Mam dedyka ^^

    Jak dla mnie wszędzie bosko powychodziłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mrrrr ... dziękuje ! < 3
    dlaczego ja cię wgl nie obserwowałam ? ;D
    eeej . ; **
    a na zdjęciach wyszłaś ładnie . ; P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dedyka ;P Dzieki. Az mi sie humor poprawil ;D Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie ty się chowałaś? ;D
    Znam wszystkie osoby z twoich dedyków a cb nie ;OO

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.