3 mar 2011

Notka z dwóch dni !

Jestem jak pączek. Z wierzchu polana słodziutkim lukrem, a w środku nadziana nienawiścią i smutkiem.


Hej ^ ^ Mam pytanko. Robi ktoś bezinteresownie nagłówki na blogi.? Bo chcę zmienić, a sama nie umiem jakiegoś fajnego zrobić :)


Środa :
Nic ciekawego się nie działo. Wstałam rano jak zwykle. Budzik był nastawiony na 6.30, ale wstałam o 7.20 :)
Ubrałam się i poszłam do szkoły.  W szkole nic ciekawego. 
Mieliśmy zastępstwo na świetlicy i szedł taki chłopczyk z przedszkola i krzyczy do swojej koleżanki " ej spuszczam się "..xd. Zaczęłyśmy się tak śmiać.. Chłopczyk miał na myśli coś innego, ale dla nas to miało jeden oczywisty podtekst. Nawet pani się śmiała.. :D:D
Potem przyszłam do domku i czas zeszedł do wieczora.

Czwartek :  
 Obudziłam się o 5 obudzona niechcący przez ciocie. Poszłam dalej spać. Wstałam o 6.30. Ubrałam się. Miałam iść w rozpuszczonych włosach, ale poprzedniego dnia poszłam spać w mokrych i rano odstawały mi na wszystkie strony i wyglądałam jakby mnie prąd kopnął. Więc wyprostowałam jednak kudły :) Ubrałam białą koszule, na nią czarny szeroki pasek.. :) Mieliśmy być na apelowo bo był apel. 
Na geografii pisaliśmy sprawdzian na który musieliśmy się nauczyć tak dużoo bo z dwóch działów. I okazało się, że pani musi iść na jakieś zebranie więc pisaliśmy go na świetlicy. Była tam tylko pani od świetlicy i ksiądz. Mieli pilnować, żebyśmy nie ściągali.. A tak pilnowali, że Ania sobie na środku ławki książke otworzyła i pisała tak sprawdzian ;p A ja miałam w piórniku ściąge ze skał i to uratowało mi życie. 
Najlepszą przerwą była długa o 12.25 ;p Siedzieliśmy sobie na krzesłach. Maciek i Ola flirtowali ( wygłupiali się ) ..Marek wziął mój pasek. On jest taki elastyczny ( pasek, nie Marek ;p ) i on go sobie założył na głowe jak opaske. A ja ten pasek w talii noszę. xdd. Więc, albo on ma taką wielką głowe. Albo ja jestem meega chuda.
Potem poszłam do domku sobie. :) 

W środę Ola robiła mi zdjęcia u Sylwi. Mówcie jak na nich wyszłam : 
To mi się podoba, ale mój cyc jakoś dziwnie wygląda xd.

To też jest spk. ;p

Troche dziwna poza, ale podoba mi się <3

Z Karoliną, pewnie będzie kazała usunąć, ale nie usunę !! Kocham <33  


 Ludzie proszę komentujcie... 
Postarajcie się chociaż napisać kilka słów.. :)
Ja komentuje wszystke posty.. No czasami mi się nie uda, ale próbuję. ;p

Pozdrawiam wszystkich którzy czytają tego bloga <3 Dziękuje :*

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chętnie zrobię ci nagłówek! nie będzie profesjonalny, ale postaram się, żeby był ładny ;D musisz mi tylko napisać, co i jak.

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.