14 mar 2011

Wróciłam. :)

Mam pytanie. Chcecie abym oprócz opisywania swoich dni zrobiła ten blog troszkę bardziej szafiarski.? Raz za czas dodawałabym np. zdjęcia propozycji ubioru. Dawałabym też różne zdjęcia rzeczy z internetowych sklepów. Nie dawałabym takich notek często, ale raz za czas chyba nie zaszkodzi ?

Dziś był fajowy wf ! Mieliśmy na dworze ale nie trzeba było się przebierać.. To dobrze bo akurat dzisiaj wzięłam sobie krótkie spodenki na w-f.. xd. Chłopcy grali sobie w piłke nożną a my odbijałyśmy sobie piłke do siatki. Na początku grali z nami też Szymon i Marek. .. Wygłupialiśmy się na potęge :) Zgadywaliśmy jakie kto ma majtki i wgl xdd. Okazało się, że Marek miał niebieskie bokserki chyba w kwiatki :D Hahaha
Reszta lekcji oczywiście nuda.. ;p Sprawdzian z niemca wcale nie był taki trudny ale i tak pewnie nawet 4 nie dostanę :)

Wróciłam ze szkoły to na chwilkę weszłam na kompa, zdążyłam napisać króciutką notkę dla was bo zadzwoniła babcia, że pojedzie ze mną  kupić tą torebke co kiedyś chciałam.. Znalazłam troszkę inną niż chciałam ale też jest cute .! Naciągnęłam babcie jeszcze na fajową koszulkę i dwie cienkie opaski do włosów :) Kupiła bym sobie jeszcze za swoją kase trampki, ale mam już odłożone na kolejną jazde konną :)   Za chwilkę dam wam zdjęcia moich zdobyczy i dodatkowo korali które mama mi kupiła  ;p
Mi się podoba.. Śliczna jest ^ ^ 
Uważam, że torebeczka jest cute ! 
Dwie opaski.. Zdjęcie troszke ucięło ;p 
Korale są czarne i dosyć ciężkie, a w komplecie z nimi była ozdobna róża- broszka zapinana na agrafkę 
Podobają się wam rzeczy..? Wiem, że pewnie zupełnie nie w stylu niektórych osób ;p

P.S... Rzeczy kupione na hali handlowej na sklepiku z ciuchami więc nie podam firmy.. Ceny
Koszulka-22zł
Torebka-15zł
Dwie opaski-4zł

4 komentarze:

  1. hahah, ja noszę przeważnie różowe majtki! :]
    ciuchy- nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
  2. La Rue. Tak myślałam, że pewnie nie twój styl, bo mój też w sumie nie, ale czasami kilka rzeczy troszkę innych nie zaszkodzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kup mi taką bluzkę!
    Jakie były rozmiary?<3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. może i tak, ale ja preferuję inną modą .. itd. ;D
    więc rób co chcesz ; *
    ahahahahahaha. a ty jakie miałaś ? ; >
    ja mam jutro spr -,-
    korale i torebka są nice ;D

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.