6 mar 2011

Fajny dzionek

Nowy nagłówek zrobiony przez Lavender B. <3 Mi się podoba ! ;* A wam . ?

Dziś rano znów urwałam się z kościoła.. Jejciu nie chce mi się tam chodzić.. ; /
Po południu byłam u Sylwi i było meega <3 Nie chce mi się opowiadać co się działo, bo dużo tegoo było.. Ale najlepsze Aveeeeeeeee i Saaaaaaaatan !! xdd. Sylwia ty wiesz o co cho :)

Czy On coś do mnie czuje. Już sama nie wiem. Sylwii pisał, że jestem fajna i podobam mu się, ale nie zastanawiał się nad tym czy chce być ze mną.  Ehh..

Nie rozumiem swojego serca.. Podoba mi się naraz chyba trzech chłopaków.. To znaczy dwóch napewno, a jednego bardzo lubie i nawet mi się podoba troche.. I nie wiem w końcu co mam robić.. Najlepiej żeby mi się nikt nie podobał.. Dlaczego na sercu nie może być takiego przycisku "reset" ?! Jedno kliknięcie i zapomnieć o wszystkich chłopakach.. Wtedy można by zacząć wszystko od nowa.. 

Forever wróciła !! Tak się za nią stęskniłam .. Już myślałam, że straciliśmy ją na zawsze, a tu taka niespodzianka.. :) 

Przepraszam was kochani, ale dziś nie dam rady dodać reszty fotek z dedykacjami.. Jutro dodam, obiecuję. 

Pozdrawiam : 
-Brutalpantherr 
-La Rue
-Marcepanka
-KlaudynJot
-Mryke
-Skater Girl
-U Suck
-Ogara
-Lavender B. 
-Nacomi
-Forever 

I resztę ludków też.. Fuck off z kolejnością..

1 komentarz:

  1. mi się bardzo podoba
    mam robić ci nagłówek skoro masz ten?
    hahahah, ten "reset" to świetny pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.