5 mar 2011

Dedyki dla Brutalpantherr i La Rue

Dziś dedykacje dla dwóch dziewczyn.. Mojego niebieskiego elfika Brutalpantherr <33 I La Rue czyli Wiktori Ariunbaatar <33
Resztę dedyków zrobię jutro, bo zaraz muszę kończyć :(

Dziewczyny ! Wiedzcie, że jesteście super i bardzo was lubię ! ;]
Ale fajny kolor włosów mi na zdj. wyszedł <3



Dla cb elfiku <3

Dziwna mina, i sorry, że tylko jedno foto;] <33
Kolejność nie ważna :)
Pozdrowionka dla wszystkich. Jutro fott z dedykami dla reszty ludzióff ;p

5 komentarzy:

  1. Łii,dziękuję ^^
    Ode mnie dedyki na zdjęciach jutro : )
    Wstawię u siebie się pochwalić : D
    xd

    OdpowiedzUsuń
  2. odp. tak ja byłam kiedyś La Rue!
    jest mi to bez znaczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. hej . ; )
    jeśli nadal chcesz czytać mojego bloga to oto nowy adres :
    difficult-life-emily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.