28 lut 2011

Dziwny dzień..

Chciałabym pozostać niewinnym dzieckiem na zawsze.. 

Wstałam rano jak zwykle. Zrobiłam zadania rano, spakowałam się do szkoły i poszłam. Na lekcjach nic się nie działo dopiero na zastępstwie za religie oglądaliśmy film i siedziałam na jednym stoliku z Olką i Dominikiem. I mam obolałą ręke i noge bo ciągle się biliśmy dla zabawy i szczypaliśmy i wgl.. Ciągle w śmiech.. :D Potem jakieś jebnięte lekcje minęły. A na geografi pani nam podawała rzeczy które mamy umieć na czwartek na sprawdzian. Kur*a chyba z 25 punktów..:C
A potem nas zwolnili z ostatniej lekcji. I poszłyśmy do Biedronki xdd. W biedronce Karolina wrzucała Sylwi jakieś głupty do koszyka.Np.: męskie majtki, kapcie, makaron, mleko sojowe i inne rzeczy xdd. Ja potem od nich uciakłam do kasy, bo nie przyznaję się do takich góópków. W dodatku ochroniarze się gapili.. ;/ hehe
Kupiłyśmy jakieś chipsy i sok. Na 15.30 poszłam do Olki i Karo ( siostry) robić projekt. Byłą też Sylwia i Dominik. Zrobiliśmy mało, ale zawsze jak robi sie coś w grupach to jakoś powoli praca idzie, bo zawsze znajdzie się lepsze zajęcia. Np. Dominik włożył nerdy Karoliny i śpiewał np. Bejbe bejbe oooł, albo jakieś inne :d
I na naszych oczach zdychał myszoskoczek karoliny. Alvin [*].. Biedaczek leżał tak padnięty w klatce. W dodatku że chyba dwa dni temu karolina zauważyła że ma krzywe zęby i nie mógł jeść i było mu tak widac wszystkie kości.. O łe.. Biedactwo. I jeszcze jak leżał już na boku to zamkął oczka i zaczął ruszać łapkami jakby biegł.. Pomyślałam sobie" Biegnie do zwierzęcego nieba" ..Wiem to głupie.. CHciało mi się płakać jak na niego patrzyłam. Aż w końcu karolina pojechała z nim do weta żeby uśpił, ale w drodze do niego już sam zdechł..
W dodatku tak się bidulek męczył. Wolałabym żeby umarł chyba nagle..Przynajmniej by się zwierz nie męczył.. :C

Mam dla was pioseneczki :
Kocham tą piosenkę. Evanescence- My immortal. Ta piosenka towarzyszy smutnym wydarzeniom w moim życiu od niepamiętnych czasów. Zawsze gdy mam doła to jej słucham.. Jest piękna
 Fajna piosenka, poznałam ją dopiero niedawno, ale spodobała mi się. Ostatnimi czasy polubiłam taką muzykę..<3
 Piosenka cudna. Oddaje to co czasami czuję. Nie chcę być idealna.. Ale niektóre osoby są dla mnie idealne. 

POzdrawiam was qpy. Proszę komentujcie. TO bardzo miłe dostac chociaż dwa lub trzy komentarze. Ja obiecuję, że poprawie się w komentowaniu waszych blogów.

P.S wie ktoś gdzie mogę obejrzeć Pamiętniki Wampirów od początku . ?  

4 komentarze:

  1. biedny ten zwierzak [*]
    Pamiętników Wampirów poszukaj sobie w internecie, no nie wiem np. na youtube.
    + to zdjęcie jest mega

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam taki fajny blog z obrazkami :
    http://omfg-obrazki-bachora-mroku.blog.onet.pl/Szare-obrazki,2,ID338357404,n

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję :> Fajny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, nienawidzę jej. Boję się, że zacznie mi grozić, chociaż, może nawet i lepiej bo będę mieć na nią/nie wtedy haka.

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.