2 lut 2011

Spokojny dzionek

Ehh.Jestem chora.Całe dnie przesiaduję przy komputerze, albo w łóżku oglądając TV..Już mi się to znudziło :[
W szkole przynajmniej znów zobaczę te moje mordki kochane ! :)
Tak dużo zaległości w szkole.. :[ Nie wiem po co pisać takie długie notatki pod tematem. Powinno być krótko,zwięźle i na temat. Najwyżej jedna strona.I koniec.
Chciałam porobić pare metamorfoz na bloga Arrbuz.blogspot.com ale nie wiem komu porobić :)
Ktoś chętny ? Yhym gdyby chociaż ktoś to czytał.Pff.
Może czyta to La Rue- dziękuję ci za to. Ale jedna osoba to nie jest dużo.
Mówiłam już jak bardzo chcę wrócić do szkoły ?!
W końcu coś zacznie się dziać w tym nudnym życiu.Bo takto rano wstaję, ide na kompa, potem oglądam tv,znów na kompa i tak schodzi do wieczora, potem kąpiel,piżamka i lulu..
Nudzi mi się holernie.Kiedyś myślałam "Będę mieć internet, napewno nie będę się nudzić, tam jest tyle gier i wszystkiego. Super" A teraz jakoś mam ten internet i mówię : Nuda. Żadnych fajnych gier nie ma, jedyne co jeszcze mnie nie nudzi to czytanie blogów. Gusi,Mimi,Natalii i kilka innych..
Mama się wkurza. Ide spać.
I mam fajną czarną kokardkę do włosów ^ ^
Lovv :* Muah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.