4 lut 2011

Hi Hey Hello !
Wstałam rano, weszłam na gg. Zaczęłam sobie robić inchalacje ;p Bo chrype mam, ale nie moge jej odkaszleć :C. Teraz odpisuję zeszyty.Po lekcjach przyjdzie Olka.Da mi zeszyty z dzisiaj.Moja mama jej wieczór odwiezie wszystkie :) Nudziło mi się i robiłam sobie foto. :) Troszke podobne do tych Riki.Mam nadzieję, że się nie fochniesz przez to. Zainspirowałaś mnie i tyle.Ale ty jesteś ładna, ja nie więc nasze foty to co innego :) WIem, jestem szpetna,mam wielki nochal, dziwną fryzure i głowe jak Jajo.. ;C Noto fott :
Kurv. szpetna morda i tyle.

To mi się podoba <3 Mrr..

Nawet spoko ;p

Nudziło mi się to przerobiłam w PhotoScape :D 
Dodam jeszcze później notke :)

2 komentarze:

  1. Ładna jesteś i masz piękny kolor włosów, no <3
    Dodałam się xp

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :p
    Kolor włosów mam nawet ładny xd.
    Ale troszkę grzywka farbowana na machoń. Tak po boku. :p

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.