5 lut 2011

Śniadanie czy obiad..? ;p

Hi Hey Hello !
Otworzyłam jedno oko, spojrzałam na wyświetlacz mojej Avilli i... Wtf o.O 12.25 xdd. 
Wstałam z łóżka i myślę sobie:
-" Jak ja to zrobiłam, że wstaje o 12.25 jak budzik nastawiłam na 8.00 ~_~"
Ale już wiem, rano jak jestem niewyspana to mam takie fazy, że nie wiem co robie ;p Więc pewnie miałam faze i wyłączyłam budzik. Tylko wogule tego nie pamiętam! Hah :D
A wczoraj mi się z karo nudziło i sobie przez gg pisałyśmy i wymyślałyśmy jakieś rzeczy której mamy zrobić fott. A potem te fotki sobie wysyłałyśmy :D Moje są śmiechowe ;p np.:
Miało być foto jabłka na dłoni. Ja mojemu dorysowałam markerem buźke. Czyż ono nie jest Słiit ?? ^ ^
Miały być serduszka. Ja wpadłam na coś takiego. Mi się podoba, no ale to jakość mojej komórki zepsuła efekt..;C
Napis Love na ręce.. Nie wyszło mi ;p








Potem robiłam sobie fotki w okularach mojego brata jak był mały :D Są to takie nerdy, ale mają przezroczyte oprawki i szkło grube, bo miało polepszać wzrok :D Haha wyszłam jak najgorszy debb. (debil).
Tu mało głupkowato wyglądam. Jedno z normalniejszych zdjęć z tej sesji. Tylko troche rozjaśnione w PhotoScape
Kurv. Mój kulfoniasty nos daje się we znaki. Wrrr <zły>.
Dziwny kolor włosów..Jakby czarne ?? ^ ^ 















Teraz zrobiłam sobie kokardkę z wstążki takiej złotej w cekiny.. Dziwna jest, taka tandetna.. Nie bd w niej chodzic na codzień, ale do robienia zdjęć może się przydać :)
Musze się uczyć na sprawdizan z Niemca... :C 
O Boshh.. Jutro do kościoła..Ale pojutrze wreszcie może się bd coś dziać :D:D Te mordki kochane znów zobacze :3
Obserwuję coraz więcej blogów ! Fajnie się tak czyta, ale można się już pogubić :p
Może jeszcze dziś porobie fotki z dedykami. Wiem, że to troche takie odgapianie, ale skoro wszyscy robią fott z dedykami to czemu ja nie moge ? :p
Kto chce dedtka niech pisze w komentarzach pod tą notką.
Pozdrowionka dla :
-Gusi :3
-Mimi ^ ^ 
-Riki <3
-Mochera :D
-Nacomi :*
-Mryki ;p
-Ogara xd.
-Forever. ;]
Pewnie zrobie wam wszystkim dedyki. Uwielbiam was dziewczynki :3 


To ja się ucze. Potem może dam posta z dedykami. Może. :d

5 komentarzy:

  1. Genialne te fotki . ; P

    ^ ^ . < 3.

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, świetne te zdjęcia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak czasem mam: budzę się, wyłączam budzik, idę spać i nawet nie pamiętam, że to zrobiłam ;p Mam strasznie krótką pamięć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę dedyka! ale ty śliczna jesteś, tzn. nie ma tu twojego zdjęcia, ale widzę w nagłówku. Dzięki za pozdro. ^^

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.