3 lut 2011

Wrastanie w krzesło od komputera-Jest ! :D

Od 9:00 jestem przy pożeraczu czasu tj.Komputerze.]
Już półtorej godziny gadam z Karo. Ona teraz sprząta klatke swoim myszoskoczkom. :3
A ja sobie plotę bransoletki z muliny pojedyncze.To bardzo proste do wykonania, a efekt końcowy jest fajny. :)
Jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć jak pleść takie bransoletki, niech pisze w komentarzu, a ja nakręce filmik i wstawie :D Na ręce mam już kolory: żółty,czerwony,brązowy,niebieski A zrobię jeszcze z : różowego,kremowego,fioletowego,pomarańczowego i jasnego niebieskiego :)
Ehh.W czwartek sprawdzian z matmy.Z liczb wymiernych.Wg. mnie na matematyce powinno uczyć się rzeczy które przydają się w normalnym życiu, a czy liczby wymierne mi się przydadzą do czegoś. No chyba nie. Jak ktoś chce zostać w przyszłości jakimś wielkim matematykiem to powinien chodzić na jakąś matme rozszerzoną a nie. ;C A dziś w szkole piszą sprawdzian z NIEMCA :C Na początku roku szkolnego lubiłam niemiecki. Ale teraz musimy umieć tyyyle słówek z tymi pieprzonymi der die das..
Znalazłam na necie taki zaajebiaszczy sklep ! Glovestar.pl Ale super rzeczy..<3 Koszulki,kokardki i inne dodatki.Nie jestem żadna Emo ani Scene, ale lubie takie cute rzeczy !
Jest 13.21. Za chwilkę przyjdzie do mnie Ola żeby dać mi zeszyty do odpisania.Ehh tak dużo... :C
Jak narazie mam tylko jedną kokardkę na włosy, ale jest fajna :)W poniedziałek w niej pójdę do szkoły..
Ciekawe czy się ktoś będzie czepiać.Bo u mnie w klasie są takie przymuły,że jak w 5 klasie chodziłam ubrana na czarno i w czaszki to mówili Emo, i nawet przyjaciółki zrobiły mi na wybory miss plakat Emo !! ~_~
DObra kończę tą notke.Może napisze jeszcze jedną potem, ale to jak odpisze wszystkie zeszyty od Olki
Pozdrowionka dla:
Gusi :3
Mimi ^ ^
Pali ;D
Nacomi :p
Nati :)
Ogarka :3
P.S. Mam nadzieje, że nie fochniecie się o to że dałam linki do waszych blogów. Nie ?

See Ya ! :* Muah

2 komentarze:

  1. umiesz robić pojedyńcze? :o
    powiedz jak! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobię filmik bo nie umiem wytłumaczyć :d
    Jak tylko zrobie to dam linka ;p

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.