6 lut 2011

Nudnawo. :C

Ale nudyy. Rano poszłam na 11.30 z Karo do kościoła ( bo musze.. )
Przesiedziałyśmy jakoś tą godzine. To była męczarnia ale trudno. :C
Po kościele poszłam odprowadzić Karo. Zrobiłyśmy sobie tak dla jaj słiit fott bucików. Haha <333

Ja w jasnych rurkach i skejtach, a karo ta druga. :)
Troche zrypałam bo nie złączyłam butów :C I głupio wyszło. Ale i tak jest spoko. ;p



















 Teraz uczę się na tego góópiego niemca. :C
Tak wygląda teraz moje biurko.
STOP Germanizacji normalnie ! xdd.











Ogar <33
Mocher <3333333
Mimi <3
LavenderB. <33
Kasieeek
Rika <33
La Rue <33
Kolorowa <3
Gusia <3
Kaczor <3
Mryka <3
Maciek <3
Nacomi <33
Adzi <3
Forever <33
Tabatka <3
Śliczna <3
Wersalka <3
OlaF <3
Dla tych co lubię i co chcieli.. Kocham Wszystkich <333
Fuck Off z kolejnością !!


Zamawiam niedługo sobie na allegro nerdy ^ ^ Jupii..
Żeby nie było, że odgapiam to już dawno miałam zamiar je kupić, chociaż wiem że bd w nich wyglądać chooojowo .. :C Ale, mówi się trudno i żyje się dalej !
DObra, ja lece bo nie nauczę się nic na tego niemca.. A muszę chociaż 4 dostać. Musze podciągnąć oceny. Na koniec roku chcę mieć pasek bo wtedy może dostanę cyfrówke. No wiem, że to i tak mało, ale wole mieć cyfrówke która i tak robi dobre foty niż nic ^ ^

Dobra teraz już na serio kończę. Wiem że nikt nie czyta moich marnych wypocin ale lubie pisać i .. Fuck Yea !

See Ya :* Muah

Kocham wszystkich !!

6 komentarzy:

  1. A dla mnie dedyk to co? ;d Ja ci dałam. ;d
    Nieee no. <333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :*
    ja np. nie chodzę do kościoła, bo nie czuję takiej potrzeby...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za dedyk : )
    Pieprzyć niemca ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym do kościoła nie chodziła, ale w 3gim. chcę dostać bierzmowanie, i mamy pieprzone indeksy i przez 3 lata nam sprawdzają obecność. Super nie.. ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ;*
    Hah, powodzenia we wkuwaniu ;p
    Tak w ogóle to jebać niemca! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko, też tak miałem przed bierzmowaniem : )

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.