27 lut 2011

Conieco o mnie.

Pisanie to najlepszy sposób wyrażania uczuć. 

Postanowiłam napisać co nieco o sobie. Piszę tego bloga już dość długo, ale tak na dobrą sprawę jeszcze się wam nie przedstawiłam. :D

Mam na imię Martyna. W maju skończę 14 lat. Właśnie wchodzę w okres buntu. Nic mi się nie podoba, wszystko mnie wkurza, a najbardziej to, że moja mama chyba uważa, że dalej jestem malutką dziewczynką. Uważam tak bo :
-Nie mogę być na dworze po zachodzie słońca
-Nie mogę oddalać się zbytnio od domu
-Nie mogę chodzić sobie na spacery z chłopakami no uważa że chłopcy mają tylko jedno w głowie, a pozatym mam się zająć nauką a nie chłopakami
Rozumiem, że chce się o mnie troszczyć, ale nie jestem już małą dziewczynką i potrafię o siebie zadbać..
Z reguły jestem dość porządną dziewczyną, ale zdarzyło mi się raz zapalić i wypić conieco na swoich 13 urodzinkach.Jestem uzależniona od przekleństw. Nie wiem co bym bez nich zrobiła <3 . Uczę się przeciętnie, ale nienawidzę matmy,chemii i fizyki. Lubię za to J.Polski, Biologię i Geografię. Lubię czytać.. Nie jest to tak, że po przyjściu ze szkoły siadam nad książką i się uczę.. Nie rozumiem ludzi którzy uważają czytanie za zajęcie dla kujonów. Ten kto nie czyta książek nie wie co traci. Kocham ten stan gdy usiądę do dobrej książki i wciągnie mnie czytanie. Uwielbiam gdy podczas czytania mam w głowie obrazy treści książki.. To zupełnie tak jakgdyby oglądac film.. Wiem, że pewnie nie zrozumiecie mojej filozofii, ale myślę, że osoby które czytają, będą wiedzieć o co mi chodzi.. Nie wiem co zrobiłabym bez muzyki. Nie słucham jej nałogowo, ale zawsze gdy jest mi smutno, lub wesoło to słucham muzyki, bo uważam, że to świetny sposób na wyrażenie uczuć i myśli.. Jak sami widzicie czasami lubię się wymądrzać.. Po prostu mówię to co myśle.. Czasami jestem szczera aż do bólu, przez co nieraz już zraniłam bliskich. Ale uważam że lepsza najgorsza prawda niż kłamstwo.
Jestem bardzo szalona. Czasami mam takie pomysły, że sama nie wierzę, że można być tak głupim jak ja. xdd.
Próbuję mieć do Siebie dystans. Wychodzi mi to dość dobrze, bo potrafię śmiać się sama z siebie i robię to dosyć często. Mam bardzo niską samoocene.. Uważam że:
-mam brzydki kształt twarzy
-Brzydki kształt nosa
-Niekształtne usta
-Beznadziejną fryzurę
-Brzydką sylwetkę, bo mam dosyć szerokie żebra i małe wcięcie w talii
-Ochydne nogi z wystającymi kolanami i w dodatku chude jak patyczki
-Mam za małe oczy
-Ciągle podkrążone oczy.
-Ogólnie jestem brzydka..
No to tyle o mojej samoocenie. Trochę o moich zainteresowaniach i zdolnościach..
Nie mam, żadnego talentu.. Nie umiem rysować, grać na instrumentach..Mam gitarę, ale nie potrafię na niej grać i nie wiem jakiej piosenki się nauczyć. Po prostu nie wiem jak siędo tego zabrać. Kocham jazdę konną. Gdy jestem na końskim grzbiecie czuję się szczęśliwa. Nie jestem jakimś mistrzem, ale uważam, że nie trzeba czegoś umieć perfekyjnie robić, żeby to lubieć.
Jeszcze to co lubię a czego nie.
Nie lubię:
-Szpanerów którzy np. palą papierosy dla szpanu..
-Plastikowych panienek które lecą na kase.
-Osób które wywyższają się np. nad biedniejszymi i wyśmiewają się z nich, że nie mają kasy.
-Nieszczerych osób.
-Ludzi którzy krytukują mnie, jaka to ja nie jestem np. hamska itp. a sami tacy są.
-Osób które uważają się za niewiadomo kogo..

Lubię:
-Osoby które są szczere, nawet jeśli urażą mnie
-Ludzi którzy potrafią dać drugą szansę.
-Ludzi którzy próbują zaakceptować wady drugiej osoby, a nie wytykać je palcami.

Ten kto przeczyta moją wypowiedź jest naprawdę niewiarygodny. Ja sama sobie nie wierzę, że potrafiłam napisać tak wiele o sobie. Zawsze moje przedstawianie się wyglądało tak :  Cześć jestem Martyna, mam 14 lat. Lubię jeździć konno i czytać. Nie lubię osób chamskich...
Aha no i jeszcze od pewnego czasu uwielbiam pisać. Wiem, że prawie nikt nie czyta tego bloga, ale pisanie chociaż dla samej siebie daje mi ulgę.

I jeszcze raz powtarzam, że ten kto to przeczyta jest bosem.
Wow.. Moja pierwsza notka w której nie użyłam wyrażeńtypu : xd, :d, lol, żal itp.


Pozdrawiam was i nawet nie wiecie jak miło mi jest gdy komentujecie moje posty..

1 komentarz:

  1. moja mama ogólnie jest spoko jeśli chodzi o takie sprawy
    ja czytając książkę mam wrażenie, że jestem jednym z bohaterów (takie kilka żyć w jednym) :)
    też jestem szczera do bólu, co czyni mnie wredną
    mam MEGA niską samoocene

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.